Дієго Веласкес Інфанта Маргарита

У дверях покою – канцлер. Такою кольоровою гаммою художник розкрив внутршнй свт двчинки. Кардинал-нфант був у захват вдразу замовив Веласкесу свй портрет.

Первого наследника Маргарита, родив уже в 1667 году, вслед похоронила. Пишна сукня та прикраси додають й вишуканост, грац. Раздольская, — особливого значення набува в нй автопортрет художника. У шлюб у них народилося дв дочки15. — у 1619 роц Франсиска 1620 роц гнася (яка за рк померла, в 1921 роц). Вн рано почав збирати бблотеку, так як в ранньому дитинств навчився читати.

  • Дго Веласкес та його картина Портрет нфанти Маргарити (опис картини)
  • Четырнадцать портретов самой известной девочки в Испании
  • Дго Веласкес: бографя, творчсть
  • Диего Веласкес и инфанта Маргарита Тереза
  • Портрет инфанты Маргариты, дочери Филиппа – Диего Веласкес, 1655
  • Диего Веласкес (1599 – 1660) – Прелестная Инфанта

Вн звертаться до екстраординарних для спанського живопису античних сюжетв («Вакх, або п039яниц», 1628-1629, «Кузня Вулкана», 1630), а також сторичних – «Здача Бреди» (1634). Портрети, створен Веласкесом в 1630-1640 роках, принесли йому заслужену славу майстра цього жанру. Цим вона вража.

Червон барви мають теж особливе значення на картин. Дослдникам найбльше вдомо про старшу дочку Веласкеса— Франциску де Сльва Веласкес--Пачеко (1619—1658). «Вважають, що тут вдтворено обряд посвячення в братство Вакха, — пише Л. Л. Кагане. Исследователи определили, что он использовал в основном киноварь и органические лаки (для красных красок), жёлтый свинцовый цвет, окисленные глины (для охры), ляпис-лазурь, смальту и лазурит (для голубых), зеленую землю, чёрный уголь, чёрную сажу и, наконец, белый свинец иногда смешанный с кальцитом.

Пишна сукня та прикраси додають й вишуканост, грац. В 1916 году в журнале «Аполлон» была напечатана заметка искусствоведа Владимира Воинова, который атрибутировал картину как этюд к большому портрету инфанты 1660 года кисти Веласкеса, который хранится в Прадо. Бальтазар Карлос был очень похож на свою мать, был умным и красивым, с врожденным благородством. Леопольду было двадцать шесть Он был ее дядей по материнской и кузеном по отцовской линии императора Священной Римской Империи Леопольда I. Маргарита называла своего мужа даже в супружестве дядюшка, а он ее Гретль (дядя был австрийцем, видимо, это имя было ему привычнее). bodegon – трактир). В 1622 його вперше вдправлено до Мадриду.

  • Описание картины Диего Веласкеса «Портрет инфанты Марии Маргариты»
  • За дверью сей мои несметные богатства
  • Инфанта Маргарита в голубом платье – Заметки искусствоеда
  • Дго Веласкес ( ): творчсть бографя (фото)
  • Презентаця на тему «Дго Веласкес» (варант 2)
  • Веласкес Диего Родригес де Сильва Инфанта Мария Маргарита, дочь короля Филиппа, короля Испании
  • Дго Веласкес Пдготувала Вавлова рина

Несмотря на разницу в возрасте и непривлекательный внешний облик Леопольда, ко всеобщему удивлению этот брак был счастливым. Саме вн в вропейському мистецтв заклав основи психологчного портрета. Ця велика за розмром картина (212 х 147), знана як Портрет нфанти Маргарити в сро-рожевй сукн, була написана близько 1658 р. знаходиться тепер у музе Прадо в Мадрид.

У схожому стил написан й клька релгйних картин цього ж пероду – «Поклонння пастирв», «Поклонння волхвв» (1619) «Христос у будинку Марфи й Мар» (близько 1620). Насамперед у них вдчуваться уважне вивчення молодим Веласкесом караваджистського мистецтва, багато зразкв з якого були доступн в Севль. В 17 лет Диего Веласкес получил звание художника. Засмутившись, Веласкес повернувся до Севль. — Життя мста, його типи звича, як ранше цкавили Веласкеса. У композиц картини знаходяться дв самостйн сцени. Перша серя з шести картин вдрзняться пдкресленою офцйнстю.

  1. Виставка одн картини Веласкеса у Львов
  2. Мы все слышали эти слова: «Терпи, ты же христианка»
  3. Праздник для (не)механического человека
  4. Лучшие подарки – не в подарочной обертке

Вона не «тоне» у фон, а навпаки видляться з нього, хоча кольори досить близьк. Показаний момент вйни мж Голландю спаню взяття голландсько фортец Марення. У полумрачной ткацько майстерн на першому план зображен прядильниц, як зайнят свою працею. Картина «Водонос» («Продавець води», бл. Стоячи бля мольберта, сам художник (це диний достоврний автопортрет Д. Веласкеса) малю короля королеву, вдображення яких глядач бачать у дзеркал, що висить на дальнй стн його атель.

Для сторичних картин снувала певна схема: твр повинен було прославляти перемогу полководця або монарха в центр картини зображався головний герой в оточенн свити вводилися алегоричн елементи (уособлення чеснот, фгури слави, що сурмлять, н. ), часто вся картина була алегорю. Гармоня ритмчного ладу, якому пдпорядковане розташування фгур, не порушу природно невимушеност зображено сцени. Довг прозор мазки вдтворюють легке дитяче волосся, збране у пишну зачску а ля Карньян.

  • «Поиск себя — это нормально»: ответ 36-летней незамужней
  • «Я не обиженный, я счастливый»: история отца-одиночки
  • 3 самых вредных продукта, от которых стоит отказаться
  • Аллергия и бесплодие глазами психолога
  • Опасные родинки: 3 правила для предупреждения меланомы
  • Врут, ноют им все должны: психиатр о невыносимых людях

Эта невыносимая ситуация очень удручала Маргариту. На одном щите с «Инфантой» экспонируется портрет молодой женщины в черной мантилье. нший севлець, камердинер кардинала-нфанта (королвського брата), вднс портрет до палацу показав господарев. Дго Родргес де Сльва Веласкес народився 6 червня 1599 року в спанському мст Севль в родин знатного, але небагатй.

У вц двадцяти одного року Дго Веласкес вдкрив власну майстерню. Насколько полотна той эпохи соответствовали внешности портретируемого – Бог весть. Когда же появилась в Киеве уникальная картина. Поряд з нфантом численн фрейлни. Художник переда мяк, дитяч риси обличчя. Учитывая, что при дворе Леопольда, были так называемые «придворные еврейские финансисты», которые осели после изгнания в Берлине, традиционно враждебном Вене, последствия этого поступка были почти катастрофические для страны.

Пд час наполеонвський вон в спан церква, могили були знищен французами. Про Хуан практично нчого не вдомо (адже тогочасн жнки залишалися в тн свох чоловкв)— за винятком хба що того, що вона позувала для раннх релгйних картин Веласкеса. В ц роки художник пише перш портрети, в яких визначаються особливост Веласкеса – портретиста, – гостра схоплена схожсть, яскравсть виявлення ндивдуальност: Портрет черниц Херонми де ла Фуенте (1620, Лондон, Нацональна галерея). Вони створен в жанр «бодегонес», поширеному в першй половин 17 в. в спан, на них зображалися трактири харчевн (по сп.

Королвське подружжя залишилось «за кадром», видно лише вдображення у дзеркал. 1625 рк. У 1622 р. Веласкес вперше прихав до Мадрида. В живых осталась только дочь – Мария Антония.

На той час зображення канонка вже побачив сам король Флп IV. Испанцы обожали принца и все надежды королевства связывали с ним. Переможц й переможен подан як гдн люди. Его смерть стала огромным национальным (не побоюсь этого слова) горем. Псля закнчення навчання наставник, якого залучили чеснота, чистота, генальнсть, а також нш позитивн якост його учня, вддав замж за нього свою дину дочку, шстнадцятирчну Хуану Мранду. Бльш того, сам процес творчост став сюжетом картини.

  1. Субботнее путешествие: Северное Тушино от подлодки до Винни-Пуха
  2. Лето в Альпах: отпуск, который невозможно испортить
  3. В Эстонии: море, сосны и пирог с ревенем
  4. На Мадейре: луковый суп, волны с перехлестом и никаких смартфонов
  5. Отпуск в Италии: как сэкономить в поездке

У центр сцени комендант фортец переда ключ спанському полководцю. В 1939 году замечательный художник Михаил Васильевич Нестеров посетил столицу Украины. Нжний золотавий колр на сукн колр волосся акценту на юност, невинност двчинки. У цей перод дуже плдно трудиться Дго Веласкес.

В 1666 году состоялось бракосочетание Маргариты и Леопольда. Под впечатлением от картины Нестеров писал К. Г. Держинской: «Был я в соборах, музеях. Об отношении Веласкеса к инфанте и о его портретах, я, с вашего позволения писать не буду. Сам нокентй Х знайшов портрет «дуже правдивим», проте щедро нагородив за нього художника. Прикладом цьому може слугувати полотно «Христос в дом Марфи Мар», що представля собою «картину у картин» наповнене значно глибшим змстом, нж нш роботи цього пероду.

Вн стоть перед мольбертом та пише картину, цлковито занурений у це заняття. На той час зображення канонка вже побачив сам король Флп IV. Учитывая, что при дворе Леопольда, были так называемые «придворные еврейские финансисты», которые с помощью своей общины финансировали все военные действия Леопольд против Турции и Франции, а так же то, что осели эти евреи в Берлине, традиционно враждебном Вене, последствия этого поступка были почти катастрофические для страны. Як правило, ц картини не мають мстичного забарвлення, а нагадують, швидше, побутов сцени.

  • Тоскана: место, где хочется стать лучше
  • Светлана Перотти: «Разрешаю себе быть разной мамой»
  • Добрая и веселый: два артиста в одном доме
  • Дарья Ермакова: как многодетная мама создала успешный бизнес
  • Олеся Лихунова: «Секрет семейного счастья прост»
  • Рената Шакирова: «Русский балет — не просто техника, это танец души»

Правда, переднй план написаний ще клька ваговито, контрасти свтла тн досить сильн. Художник використав кольорову гамму у склад золотого (домнуючого кольору) з рзними вдтнками, темно-коричневого та червоного. Придворний художникьУ мадридський перод майстернсть художника вдосконалються.

В 1891 году «Портрет инфанты Маргариты» из собрания дона Себастьяна приобрел некий Колнаги. Родители и близкие так ее и звали – ангелочком, а король в письмах – «моя радость». Червоний колр може свдчити як про певну силу, тобто владу, так про страждання. Червоний колр може свдчити як про певну силу, тобто владу, так про страждання. Як вдомо, Маргарита Хворла, була слабенькою двчинкою, тому художник чтко передав риси обличчя (жовте обличчя свдчить про його блдсть, про хворобливсть). 1618 року, Нацональна галерея Шотланд, Единбург) «Снданок» (бл.

Обставини навчання не були задокументован, але вдомо, що у жовтн 1611 року Хуан Родргес пдписав «договр на навчання» свого сина Дго з художником Франсско Пачеко на шсть рокв, починаючи з грудня 161111. «Инфанту» купили киевские коллекционеры Богдан Иванович и Варвара Николовна Ханенко.

  1. «Директор я на работе, а дома я просто жена и мама»
  2. Тутта Ларсен: «Если мужчина зарабатывает меньше женщины, он не перестает от этого быть мужчиной»
  3. Галина Климова: «Гуманитарной сфере нужна бригада реаниматоров»
  4. Что почитать с детьми на каникулах
  5. Анна Каренина: грамматика нелюбви
  6. Лучшие детские книги жанра нон-фикшн
  7. Не покупать книги: миссия невыполнима
  8. 4 идеи для рождественского застолья

Прожив в браке 12 лет, Марианна наконец-то смогла родить первого живого ребенка. Одна з дочок Хуана Батиста Мартнеса дель Мазо, Маря Тереза Мартнес дель Мазо--Веласкес (1648—1692), що стала одружилася й маркзою де Монтелеоне.

Инфанта Маргарита родилась в 1651 году. Темний фон був характерний Веласкесу. Мрю Веласкеса було стати придворним живописцем самого короля спан.

  • Худший совет психолога по поводу ожиданий в браке
  • Дмитрий Емец: «Моя жена не идеальная хозяйка, но это неважно»
  • Если парень нагрубил, дальше будет хуже
  • Многоразовые подгузники: они возвращаются
  • Папа делал «утютю» и считал долг отца исполненным

За звичам, поширеним в Андалус, Дго його брат Хуан, що також став художником, взяли соб прзвище матер, але збереглись зразки пдписв художника, де вн використовував батькове прзвище «Сльва Веласкес»10. Найкрупнший твр Веласкеса 1630-х – сторична картина Здача Бреди (16341635, Мадрид, Прадо). Вище: що ви шукали. нокентй Х був негарний, Веласкес не прагнув облагородити його зовншнсть.

Так Веласкес нарешт одержав можливсть показати себе. В бывшем музее Ханенко увидел удивительную «Инфанту» Веласкеса, сделавшую бы честь и самому Эрмитажу. Что же так будоражит в этом нежном, перламутровом, будто «плывущем» в нежной дымке, детском личике.

в картинах на релгйну тематику Веласкеса простежуються традиц бодегонес: Поклонння волхвв (1619, Мадрид, Прадо), Христос бля Марфи Мар (1618, Лондон, Нацональна галерея). Сам король його дти багаторазово були написан в творннях художника. Портрет на довг роки ста його основним жанром. Всех предыдущих картин как будто не было. Показаний момент вйни мж Голландю спаню взяття голландсько фортец Марення. Зовсм по-ншому – тендтно та сплавлено – написане обличчя двчинки. К тому же Филипп был почти на тридцать лет старше юной супруги. Марианна прибыла в Мадрид осенью 1649 года.

Так Веласкес нарешт одержав можливсть показати себе. Народився 6 червня 1599 (у деяких джерелах ця дата вказуться як дата хрещення) в Севль (спаня) у небагатй см мсцевих дворян Хуана Родргеса де Сльва та ронми Веласкес, чи предки перехали в спаню з Португал8. Только в 1923 году картину обнаружили в одном из хранилищ Хофбурга. Трактування мфологчного сюжету тут вельми оригнальна.

(«Снданок», близько 1617-1618 «Стара куховарка», близько 1620 «Снданок двох юнакв», «Водонос», близько 1621). Инфанта была определена в жёны Леопольду I, будущему императору Священной Римской империи, который приходился ей дядей по материнской линии и двоюродным дядей по отцовской. Однако во многом именно благодаря договору об этом союзе мы и знаем сейчас о маленькой инфанте: каждые несколько лет жениху отправлялись «фотоотчёты» о том, как подрастает невеста автором большинства из них был Веласкес. На самом раннем портрете Маргарите три года. К тому же, воспитанная при королевском дворе в Мадриде инфанта, став императрицей, осталась горячей испанкой.

  • Счастливая мама несчастливого ребенка
  • Беременна вторым: 5 вещей, на которые я стала смотреть иначе
  • 3 книги о травле, которые должен прочесть каждый родитель подростка
  • Общееколичествопросмотровстраницы
  • Инфанта Маргарита в голубом платье

Веласкес Дго, картини якого незвичайн для втчизняних традицй, до тридцятирчного вку завершу роботу над таким шедевром на античний сюжет, як «Пяниц», або «Вакх». Но попытаемся собрать те крохи фактов, которые нам известны. в картинах на релгйну тематику Веласкеса простежуються традиц бодегонес: Поклонння волхвв (1619, Мадрид, Прадо), Христос бля Марфи Мар (1618, Лондон, Нацональна галерея). При всьому цьому не виника сумнвв щодо життвост та достоврност зображених образв сцен.

Його вчитель Пачеко, а також друз й земляки намагалися посприяти його карр. Проте популярнсть Веласкеса викликала не тльки поклонння, але й заздрсть.

Дго Веласкес та 
його картина Портрет 
нфанти Маргарити

Маргарита была очень хрупкой и многочисленные беременности вскоре ее очень ослабили. На такому фон чтко окреслено вс контури двчинки: волосся, сукня. В 1617 – 1622 ним створюються твори: Снданок (1617, С. -Петербург, Ермтаж), Стара куховарка (1618, Еднбург, Нацональна галерея), Водонос (1620, Лондон, збори Велнгтона). Наприкнц 1648 здйснив другу подорож до тал.

Художник вибудував складну, багатофгурну композицю та виконав з такою невимушенстю, немов побачив у житт. Вот таким образом она кажется синеглазой блондинкой, взгляд которой с любопытством изучает художника. Ведь за пределами Испании находятся лишь немногие произведения Веласкеса. Картина зображу обряд посвячення в братство цього бога. В очах придворного блазня читаться вдчай та сум. Загалом, то були натюрморти, кухонн сцени, корчмарськ замальовки.

На цих полотнах зазвичай вдсутн аксесуари, жести, рух. Веласкес бачить у ньому людину, обдлену долею, але достойну поваги та спвчуття. Особливо часто зображувалася нфанта Маргарита, королвська дочка. Темний фон був характерний Веласкесу.

Вот таким образом цветовое решение картин Веласкеса отличается чарующим великолепием. Кажется, что маленькая модель вот-вот расплачется. Комендант Бреди Юстин Нассауский вруча ключ вд фортец спанському полководцю Спиноле. Вс дйов особи у художника завжди виступають на передньому план. Маргарита родилась в июле 1651 года, долго оставаясь очень маленькой (почти не росла), а в 15 лет стала женой венского принца Леопольда, которому родила шестерых детей и, не дожив до 22 лет, умерла от простуды. Художнй талант Веласкеса вдкрився у ранньому вц.

И опять Маргариту пишет новый художник – Хуан Баутиста Мартинес дель Масо. Лворуч невимушено стоять голландц. Высокомерная заносчивость её свиты привели к анти-испанским настроениям среди императорского двора. Подданные императора не скрывали надежду, что больная императрица вскоре умрет и Леопольд I сможет жениться во второй раз. Така поздка значно розширила кругозр Дго сприяла вдосконаленню майстерност.

Вс дйов особи у художника завжди виступають на передньому план. була створена картина «Каптуляця Бреди». Кардинал-нфант прийшов у захоплення вдразу замовив Веласкесу свй портрет.

Найбльш яскравим представником спанського живопису «золотого» столття художник-реалст Дго Веласкес. Приблизно у той же час Флп IV доручив живописцю кервництво оформленням нтерру нового королвського палацу в Буен Ретро. Одягнен в чорн обладунки, з рожевим шарфом через плече тсняться спанц. Але не встиг вн пробути вдома й двох мсяцв (1623), як його наздогнав лист вд земляка-севльця, який служив королвським капеланом. Дуже скоро в систему додан нов мови. Народжувала йому дтей, як вмирали майже вдразу (до дорослого вку дожила тльки одна дочка, але вона померла достатньо молодо), в чому вона обвинуватила врев умовила чоловка вигнати х з Вдня.

Рання слава, придбана Веласкесом в Севль, сприяла тому, що вн був покликаний до Мадрида. Вн писав йому, що придворний художникь Родрго де Вльяндрандо помер, мсце стало вакантним. Впрочем, Хуан Баутиста – зять Веласкеса, не совсем чужой. На той час зображення канонка вже побачив сам король Флп IV.

Вдобавок ко всему у нее был зоб— изменение щитовидной железы. Специальным указом запрещалось вывозить за границу работы великого мастера.

Його батько був вихдцем з Португал, ця обставина багато в чому визначило долю Дго. Стойный лс списв (звдси друга назва картини «Списи») створю враження чисельно переваги мощ спанського загону. Колр тканини позаду Маргарити (штора) гармонйно поднуться з червоними прикрасами на сукн. В ц роки художник пише перш портрети, в яких визначаються особливост Веласкеса – портретиста, – гостра схоплена схожсть, яскравсть виявлення ндивдуальност: Портрет черниц Херонми де ла Фуенте (1620, Лондон, Нацональна галерея). Веласкес показав правдивсть, реалстичнсть цього образу.

Молодий художник набув у Севль досить гарно репутац. Вплоть до 80-х годов всеми советскими искусствоведами она признавалась подлинником, а Владимир Кеменов в своем монументальном труде «Картины Веласкеса» посвятил ей несколько страниц подробнейшего сравнительного анализа, пытаясь навсегда «закрыть тему». Батьки майбутнього художника взяли шлюб у севльськй Церкв Святого Петра (сп. Будущую королеву воспитывали по всем правилам дворцового этикета и дали превосходное образование. А бездоганна майстернсть Веласкеса пдтвердило правомрнсть його задуму. Картина представля собою рдксний в спанському мистецтв приклад групового портрета.

в них завзятсть, вдчайдушнсть, веселощ, гркота. Але методом зображення сцени на вдкритому повтр, новим для живопису т пори, Веласкес досконало оволод пзнше». Она так и не выучила немецкий. Девочка ещё настолько мала, что её платье пока лишено кринолина. До числа найвдомших картин раннього Веласкеса належать «Снданок двох юнакв» (бл.

У Еррери Дго провчився недовго вони не зйшлися характерами. Придворный королевский художник в галерее ее изображений, среди которых — и загадочные «Менины», попытался воплотить в божественной красоте «жемчужного» колорита (впоследствии ставшего отличительной чертой работ Веласкеса) метафору имени «Маргарита» (в переводе с латыни — «маргарита» и есть жемчужина). Так Веласкес нарешт одержав можливсть показати себе. Такой работой является «Портрет инфанты Марии Маргариты», написанной в 1655 году этот портрет занимает особое место в творчестве художника и относится к зрелому периоду его творчества. У «Венер перед дзеркалом» (1650) використано незвичайний композицйний прийом (обличчя Венери видно тльки в дзеркал), що дода особливу свжсть гостроту зображенню гнучкого, повного життво чарвливост оголеного жночого тла.

Почти ежегодные беременности полностью подорвали здоровье молодой женщины. В 1652 художник був призначений королвським обер-гофмаршалом. Це свордний контраст (свтло – тнь): золотавий, як вдтнок коричневого, коричневий насичений, аж чорний. Ця картина мала прикрасити один з залв королвського палацу в Мадрид. нший севлець, камердинер кардинала-нфанта (королвського брата), вднс портрет до палацу показав господарев.

з дитячою стараннстю намагаючись виглядати велично, нфанта Маргарита позу художнику у свой першй «дорослй» сукн для парадних прийомв – так званй, гварданфант. Художник не лише керував роботами, але й сам брав активну участь в оформленн палацу. Народжувала йому дтей, як вмирали майже вдразу (до дорослого вку дожила тльки одна дочка, але вона померла достатньо молодо), в чому вона обвинуватила врев умовила чоловка вигнати х з Вдня.

Диего Веласкес не оставил никаких записей о методах своей работы. Фон позаду Маргарити темно-коричневого кольору. Як багатьох нших хлопчикв, його вддали до монастирсько латинську школу. Она умерла в 22 года от простуды. Веласкес часто писав юних нащадкв короля, особливо нфанту (принцесу) Маргариту.

Пухку фактуру яскраво-червоного плюмажу пдкреслено хвилястими дотиками пензля. Для сторичних картин снувала певна схема: твр повинен було прославляти перемогу полководця або монарха в центр картини зображався головний герой в оточенн свити вводилися алегоричн елементи (уособлення чеснот, фгури слави, що сурмлять, н. ), часто вся картина була алегорю. нший севлець, камердинер кардинала-нфанта (королвського брата), вднс портрет до палацу показав господарев.

Согласитесь, двигаться в таком одеянии неудобно, но этикет был неумолим: «У испанских королев ног нет». К тому же с возрастом у инфанты развился зоб, доставлявший массу неприятных ощущений. Сведений о том, как прожила картина три столетия, немного. За задумом митця, вони нби бачать те, що приховано вд нших. Такою кольоровою гаммою художник розкрив внутршнй свт двчинки.

Инфанта Маргарита в шикарном тяжелом бархатном платье, голубого цвета, который отражается в ее глазах. Граф-герцог збира в Мадрид свох друзв клнтв, здебльшого севльцв. Але художник був одночасно високопоставленим придворним чиновником сво монарх, серед обовязкв якого було встановлення дипломатичних звязкв з високопоставленими особами тал.

Вн не став прославляти перемогу спанського короля, а показав сторичну драму очима неупередженого свдка. 1618, Музей Веллнгтона, Лондон), «Стара кухарка» (бл. Вн все бльше уваги нада пейзажу, який в живопис спан ще не одержав самостйност. Маря Терезя стала прабабусею Генртти Касадо де Монтелеоне (1725—1761), що вийшла у 1746 роц замж за Генрха VI, князя Рейсс-Кострицького16, через цих свох нащадкв праматрю клькох правлячих в ХХ-XXI столттях вропейських монархв: королеви спан Соф, королеви Ндерландв Беатркс, короля Швец Карла XVI Густава, короля Бельг Альберта II, князя Лхтенштейну Ганса-Адама II, Великого герцога Люксембурзького Анр.

В живописной стихии Веласкеса – дыхание жизни, в котором оживают испанские инфанты. Було йому тод двадцять три роки. У портретах придворних, друзв, учнв Веласкес накопичував синтезував сво спостереження, вдбирав необхдн образотворч засоби. За роботою ц пряхи спостерга нша жнка. Супруги имели многочисленные общие интересы, особенно в искусстве и музыке.

Многие искусствоведы считают, что на этом портрете прелесть юной инфанты достигла апогея. Хотя многочисленные очевидцы уверяли, что это был счастливый брак. В. Впрочем, даже столь некрепкое здоровье Маргариты было гораздо благополучнее состояния её родного брата (незадолго до смерти Филиппу IV всё-таки удалось оставить супруге наследника, к моменту смерти отца благополучно пережившего четырёхлетний рубеж).

Вдомими творами Веласкеса «Венера перед дзеркалом», «Менни», «Пряхи». диним мнусом такого життя стало обмеження тематики картин, як творив Веласкес Дго. Веласкес вдтворю цю подю совершенно по-новому. Ей было 15 лет.

Маленькое солнышко Веласкеса. Вони наполягли на тому, щоб був влаштований конкурс. Оба полотна попали в Вену благодаря династическому браку принцессы с кузеном, впоследствии императором Леопольдом Первым (1640-1705).

Головн полотна Веласкеса пзнього пероду — великомасштабн композиц «Менни (юн фрейлни)» (1656) «Прял» (1657). Фон позаду Маргарити темно-коричневого кольору. Встретили ее при дворе настороженно, не скрывая неприязни. Веласкес вдмовився вд цих умовностей, закладаючи основи реалстично сторично картини. Она была старшим ребенком от его второго брака короля Испании с эрцгерцогиней Марианной. У «Меннах» Веласкес знехтував всма канонами придворного мистецтва, зобразивши аристократв в буденнй обстановц.

Засмутившись, Веласкес повернувся до Севль. Ранн полотна севльського пероду, в основному, були створен в жанр бодегонв (сп. Але не встиг вн пробути вдома й двох мсяцв (1623), як його наздогнав лист вд севльця, який служив королвським капеланом. У фгур коменданта нема приниженост, вн зна, що свй обовязок виконав до кнця.

И как бы там ни было, благодаря семейному брачному договору мы, спустя века, можем любоваться портретами инфанты, которые писались ежегодно и отправлялись ее жениху, родному брату её матери, будущему императору Леопольду I. Своеобразные «фотоотчёты» свидетельствовали о том как подрастает невеста. У 1627 роц Веласкес написав велику сторичну картину «Вигнання морискв». Перед нами – один з палацових поков, де художник пише портрет короля та його дружини. Саме вона свдчить про зацкавлену вивченн Веласкесом багатьох наук, але найбльш привабливою для нього все ж живопис. У середин пдбира з пдлоги мотки вовни молода працвниця, опустившись при цьому на колно. Придворные откровенно, почти не скрывая, ненавидели императрицу и, зная о ее слабом здоровье, терпеливо ждали, когда она умрет и освободит императора.

Вона призначалася для королвського замського палацу Буен-Ретро повинна прикрашати «Зал королв». Вн виносить дю на природу, вд чого ста рвнше освтлення, багатшими виблискують фарби. «У свтл такого тлумачення, — пише в. Ключ вд не мав у себе сам монарх, кожен день любив спостергати за роботою творця.

Пейзаж в цих портретах ста не тльки фоном, але вносить нотки настрою. Она вышла за него замуж к пасхе 1666 года в возрасте четырнадцати лет. В Меннах Веласкес показу придворних в буденнй обстановц, звеличуючи повсякденнсть, вдрекомендувавши пдведено-монументально. У 1656 Веласкес створю знаменит Менни (Фрейлни) (1656, Мадрид, Прадо) – полотно заввишки бльше трьох метрв з фгурами у натуральну величину.

На передньому план нфанта (принцеса) Маргарита в оточенн фрейлн, карлиць, придворних собаки. Справа знаходиться нша пряха, вона змоту в тугий клубок зроблену з вовни нитку. Група гордовитих спанцв стоть пд лсом струнких списв.

Вони не занепали духом, хоча й зазнали поразки. Вн зображу гордих Андалуз дам, сивого старцв, веселих хлопчакв молодих спанських людей. Водночас розкрито нжн дитяч риси обличчя.

Маргарита Тереза – дочка спанського короля Пилипа IV його дружини Марани. Картина вважаться пдготовчим портретом до монументального полотна з Прадо. На Маргарите – вновь пышный испанский костюм. Саме на не дивиться королвська чета, що позу художнику. Там, вн у 1622 пише «Портрет поета Луса де Гонгора--Артте» (Музей витончених мистецтв, Бостон), котрим приверта до себе пдвищену увага з боку поважних персон при двор.

Чего нельзя сказать о Маргарите. На обороте этого холста – имя всемирно известного Гойи (1746 – 1828). «Кузня Вулкана» була написана ним в столиц тал.

У схожому стил написан й деклька релгйних картин цього ж пероду— «Поклонння пастирв», «Поклонння волхвв» (1619) «Христос в дом Мар Марфи» (бл. Франциска де Сльва померла незабаром псля народження сво останньо дитини. У 1660 роц, Веласкес вдправляться до двору французького монарха, щоб залагодити питання, стосовно укладення мж спаню й Францю «Пренейського миру», що став завершенням багатолтньо конфронтац двох кран.

bodegon— корчма, шинок). Столиця вдкрила йому нов можливост. Згдно установчого принципом вчителя «все мистецтво живописця в малюнку», Дго багато малю.

Такой вопрос задают научным сотрудникам часто. Когда Веласкес писал первый портрет Маргариты, ему было 54 года, а девочке – два. Груповому портрету пд назвою «Менни (Фрейлни)» властив риси жанрового живопису. 1620, Лондонська Нацональна галерея). Осаджена спанцями голландська фортеця Марення впала.

Але в цлому художник з повагою ставиться до оптимзму життстйкост свого народу. Художник повернувся до Мадрида 26 червня, через деклька днв його охопила лихоманка. Результат тримсячно роботи художника ошелешив весь Рим, не кажучи вже про замовника.

Вона не «тоне» у фон, а навпаки видляться з нього, хоча кольори досить близьк. У 1634-1635 рр. Перед нами скорше розумний, жорстокий, енергйний свтський государ, а не духовна особа. Нжний золотавий колр на сукн колр волосся акценту на юност, невинност двчинки.

Це свордний контраст (свтло – тнь): золотавий, як вдтнок коричневого, коричневий насичений, аж чорний. У раннй творчост художника помтний нтерес до представникв простого народу. В 1912 году все сокровища Вебера поступили в Берлине на аукцион. Кардинал-нфант прийшов у захоплення вдразу замовив Веласкесу свй портрет.

Веласкес показав правдивсть, реалстичнсть цього образу. люзорно вдтворююч кожну деталь, Веласкес змню форму та розмри мазкв. Разом з тим майстер з повагою симпатю змальову переможених голландцв. В 24 года стал придворным живописцем короля Испании.

Чарвнсть маленько принцеси пдсилю саме дорогоцнне ткання багатошарового живопису. У 1656 р. були написан «фрейлни», або «Менни» (меннами спанц називали молодих придворних дам), – величезне полотно, висотою бльше 3м, з фгурами у натуральну величину. Червон барви мають теж особливе значення на картин. Портрет Пилипа IV в мисливському костюм (1634, Мадрид, Прадо). Девчушка еще так мала, что одета в платьице без кринолина, но богато отделанное. Античний сюжет дозволив художнику порвати з традицю нтеррно побутово сцени.

У «Меннах» Веласкес зобразив самого себе. Цим вона вража. Водночас розкрито нжн дитяч риси обличчя. Найкрупнший твр Веласкеса 1630-х – сторична картина Здача Бреди (1634-1635, Мадрид, Прадо). За шесть лет супружества Маргарита родила шесть детей из которых выжила только единственная дочь — Мария Антония (1669—1692), ставшая женой Максимилиана II.

Автор зобразив момент отримання Вулканом (богом вогню) вд Апполона вести про зраду дружини (Венери). Загалом, то були натюрморти, кухонн сцени, трактирн замальовки. Филипп был сломлен и на женитьбу решился исключительно из династических соображений. Но по испанскому чопорному этикету женщина не могла показать не только часть ноги, но даже носочек туфельки, вот таким образом испанская свита выбросила чулки со словами «У королевы Испании нет ног». Як тльки Хуана Пачеко дйшла зрлого вку, в 1618 роц, молодий художник взяв за дружину.

Одна из них Маргарита – дочь Филиппа Четвёртого (1606-1665) и Марии Анны Австрийской (1635-1696). Однако зарубежными искусствоведами его доказательства не показались убедительными и в самый полный на сегодняшний день двухтомник «Веласкес» немецкого издательства «Ташен» 1996 года, опубликовавшем все бесспорные работы мастера, киевская «Инфанта» не вошла. Долгое время местонахождение портрета Веласкеса оставалось неизвестным. У 1659 роц король присвою Веласкесу титул лицаря Ордена Сантьяго.

Протягом трьох перших рокв шлюбу у молодого подружжя народилося дв дочки. На такому фон чтко окреслено вс контури двчинки :волосся, сукня. ви можете запитати все в систем з коробкою.

Веласкес вдмовився вд цих умовностей, закладаючи основи реалстично сторично картини. Школа живопису Пачеко, що носила назву «Academia Sevillana», вдбивала тогочасну академчну офцйну думку щодо викладу релгйних сюжетв образв.

На полотнах художника блазн, здаться, уважно вдивляються в глядача. Праворуч – органзован спанц, хн струнк ряди пдкреслю лс пднятих списв. Филиппу – 42. Як вдомо, Маргарита Хворла, була слабенькою двчинкою, тому художник чтко передав риси обличчя (жовте обличчя свдчить про його блдсть, про хворобливсть).

Богдан Иванович Ханенко в 1912 году в Берлине, на аукционе гамбургского собрания Вебера, приобрел это небольшое (80 на 62, 5 см) полотно, о котором было известно, что Вебер купил его в 1892 году у Колнаги, которому оно годом раньше досталось из собрания инфанта дона Себастьяна в По (Франция). Родители инфанты приходились друг другу близкими родственниками – дядей и племянницей. «бодегон»). сну велика кльксть копй та мтацй оригнальних полотен майстра. Дго Веласкес чимало часо провв в майстерн (й родин) свого учителя Франсско Пачеко, вдтак вн таки захопився його диною дочкою Хуаною (1602—1660).

В каком-то городе в дар будущей королеве преподнесли пару чудесных вязаных шелковых чулок (большая редкость в то время). Але в цлому художник вдда належне життстйкост та оптимзму свого народу. «Менн» часто називають «картиною створення картини». Протистояння двох ворожих таборв. Её ожидал союз ещё более кошмарный с точки зрения генетики, нежели брак её родителей. На эту тему написано уже такое количество статей и постов, что мой явно будет лишним, напомню только, что искусствоведы, ласково называя их «Мастер и Маргарита» часто задаются вопросом, насколько приукрашивал Веласкес, любя свою модель, явные черты вырождения династии на лице этой девочки.

Её должны были видеть в разном возрасте. Нова посада Веласкеса (у його обовязки входила пдготовка й органзаця свят при двор) вднмала багато сил часу. Найзначимшою з ц сер «Здача Бреди» (1634—1635, Прадо, Мадрид), у якй художник не лише вдобразив сторичну подю (здачу обложеного голландського мста спанськй арм 2 червня 1625 року), але за допомогою численних красномовних деталей висловив сво ставлення до ц под та учасникв. Пачеко виявився палким шанувальником античност прекрасним педагогом.

Недаремно майже через 200 рокв французьк мпресонсти назвуть майстра свом першим вчителем. Художник показу свою майстерню, розташовану в палац. Он, в свою очередь, продал ценнейшее полотно знаменитому немецкому коллекционеру Веберу. Веласкесу вдавалося в портрет передати характер людини, показати суперечливсть рис його характеру. Найвдомш портрети дона Хуана Матеоса (1632), генерала Олвареса (1633), кнний портрет короля Флпа III (1635), папи нокентя X (1648). Портретам пзнього пероду творчост Веласкеса у великй мр властив артистизм психологчна завершенсть (нфанта Маря Тереза, 1651 Пилип IV, 1655-1656 нфанта Маргарита Австрйська, близько 1660). Маргарита Тереза – дочка спанського короля Пилипа IV його дружини Марани. Вона призначалася для королвського замського палацу Буен-Ретро повинна прикрашати «Зал королв».

Головною геронею пятирчний нфант Маргарита, застиглий в манрнй поз знатно пан. Колр тканини позаду Маргарити (штора) гармонйно поднуться з червоними прикрасами на сукн. Колористичне виршення цього портрету справжньою насолодою для шанувальникв живопису.

Втм, вдомо, що Веласкес не встиг завершити це полотно. Художник використав кольорову гамму у склад золотого (домнуючого кольору) з рзними вдтнками, темно-коричневого та червоного. Бографи стверджували, що Дго з легкстю давалися багато наук. У 1634 отримав почесне звання королвського гардеробмейстера. «Для свого часу ця картина була одкровенням за правдивост зображення сторично под новизн художнього ршення», — пише Л. Л. Кагане.

У босих нг лежить кшка.