Зняття З Хреста Рембрандт

Картина Рубенса «Зняття з хреста» – релгйне подвижництво

У творах вдчутний вплив барокових гравюр Птера Пауля Рубенса. Тепер Рембрандт не встига писати портрети. У 1632 р. Рембрандт перехав в Амстердам швидко завоював там популярнсть. Монументальна герочна картина «Змова Юля Цивлса (1661) створювалася для ново Амстердамсько ратуш, але з якихось причин не задовольнила замовникв не була оплачена.

Скса, Амстердам братово дружини, 1654, Музей образотворчого мист. Таким образом, перед изобразительной поверхностью, где находится зритель, Рембрандт мыслит себе безжалостный и бесчувственный мир. Це тло, простонародне, уже не юне, написано з голландки, сучасниц Рембрандта.

Сюжет картины продолжается на обратной стороне боковых панелей и вот таким образом всю картину можно понять только при закрытых «крыльях» триптиха. Його захоплювало «рембрандтвське освтлення», блискуча технка офортв, як вн дбайливо копював (офортна копя з олйно картини Рембрандта «Притч про робтникв на винограднику», замальовки окремих постатей з офорту Рембрандта «Смерть Мар»). Безшумно зсковзу покривало, почуттво оголюючи жноче тло. Будущее смешивается здесь с настоящим, реальное— с предвидением идеального.

И мы, против воли своей, заступаем место подлинных слушателей. Ми не знамо мен людини, що послужили моделлю для портрету «Старий у червоному». Рембрандт писав його: в портрет 1652 го так (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений яке сидить у крсл з пдлоктниками, у глибокй задум склонившим голову праву руку эрмитажный варант тракту таку ж тему— осб у едине вдносини з своми думами. Свтлом видлен обличчя кист рук. Композицйний центр знаходиться майже бля краю картини.

Картина написана на бблйний сюжет. У тсного звaposязку з еволюцю творчост Рембрандта в 1640-е роки слд розглядати з найголовнших творв худож нка — «Даная», хоча картин стоть дата 1636. Те ж вдбуваться з руками: вони здаються то судорожно стиснутими, то лежачими знесилено. Все рдше будуть звертатися до нього з великими офцйними замовленнями. Дв картини на релгйний сюжет вн робить для штатгальтера Фрдрха-Генрха Оранського («Воздвиження хреста», «Зняття Христа з хреста»).

Таким чином, голова, права рука й у значнй мр тло Дана, що очку у свой темниц коханого (по легенд, закоханий в Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотого дощу), а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново, у смливй широкй манер середини друго половини 1640-х рокв. Рембрандт залишив бля сотн автопортретв. У порвнянн з лейденськими роботами х бльше гладка фактура, пози, символчна ритмка рук (одна рука часто навмисно не показана) поворот голови нагадують скороминущсть мнливсть бароко. Псля восьмирчного термну художник багато заборгував та не змг сплатити грош.

Нервне свтло осява групу, посилюючи враження рухливого натовпу. Ми не знамо мен людини, що послужили моделлю для портрету «Старий у червоному». Отчетливо различимы фигуры двух-трех десятков человек. Те ж вдбуваться з руками: вони здаються тосудорожно стиснутими, то лежачими знесилено. Рембрандт создает абсолютно новый для европейского искусства тип Христа, свободный от элементов традиционной идеализации (если не считать сияющего нимба над головой), тип сжигаемого внутренним огнем аскета и мечтателя, олицетворение доброты и настойчивости. Весь архитектурный фон, от основания офорта до его верхней кромки, воссоздан посредством пересекающихся горизонтальных и вертикальных линий, воссоздающих прямоугольники и квадраты обращенного к нам фасадом великолепного древнеримского дворца.

Ещё документы из 
категории художественная 
культура

Ещё документы из категории художественная культура

варто розглядати й один з найголовнших добуткв художника – «Данаю», хоча на картин стоть дата 1636. У зборах Ермтажу ц роботи добре представленнезамовленими портретами: «Старий у червоному», «Портрет бабус» «Портрет староговрея». Подя змушу по -рзному реагувати учасникв сцени. С тоской и печалью сказал он им: "Душа моя объята скорбью в предчувствии смерти.

Творчсть Рембрандта Харменса ван Рейна (1606–1669) знамену найвищий розквт голандського мистецтва XVII столття й одну з вершин свтового мистецтва взагал. Величезну роль гра заодно й манера нанесення фарби на полотно.

Композицйно вони розташовуються по дагонал. Моделями виступають не тльки товариш художника (Нколас Брейннг, 1652 Герард де Лересс, 1665 Йеремас де Деккер, 1666), але й невдом солдати та стар люди. Та в рк появи картина викликала скандал. Рембрандт писав його двч: у портрет 1652 року (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений сидячим в крсл з пдлоктниками, углибокй замисленост склонившим голову на праву руку ермтажний варанттракту ту ж тему – людина наодинц з своми думами. У тсному звязку з еволюцю творчост Рембрандта в 1640- роки варто розглядати й один з найголовнших добуткв художника – «Данаю», хоча на картин стоть дата 1636. В дитячому вц померло тро дтей подружжя.

  1. Снятие с креста (картина Рубенса, Антверпен)
  2. Голова Христа (Рембрандт, Нью-Йорк)
  3. Иисус Христос в живописи и графике
  4. Рембрандт Харменс ван Рейн (1606-1669)
  5. Практическая работа: Творчсть Рембрандта
  6. Культурология: Творчсть Рембрандта, Реферат
  7. Реферат на тему «Творчсть Рембрандта»
  8. Реферат на тему Творчсть Рембрандта скачати

Изрытое зморшками обличчя старого вузлуват натруджен руки знаходять художню, промовистсть завдяки грузлому мсиву фарб, у якому переплетающиеся жирн мазки передають структуру форми, а тонк лесування надають й рух життя й. Творчсть Рембрандта Харменса ван Рейна (1606 – 1669) знамену найвищий розквт голандського мистецтва XVII столття й одну з вершин свтового мистецтва взагал. Образи художника одухотворен, виразн, емоцйно глибок. спокйними позами. Це – уособлення високо любов, як небесний промнь, що пробиваться крзь морок ворожнеч й ненавист. Переходя на центральную группу и акцентируя ее, свет вызывает множество оттенков.

Рембрандт клька раз звертаться до теми святого смейства. Свтлом видлен обличчя кист рук. У «Поверненн блудного сина» нчого не вдбуваться нчого не вимовляться – усе було сказано, передумано, вистраждано дуже давно, у роки довгого чекання, але радсть зустрч, тихо свтло. У раннх вн зображував себе в оксамитових беретах, камзолах, плащах.

  • Рембрандт ван Рейн Нчна варта Пдготувала учениця 11
  • Рядом расположены достопримечательности
  • Информация – Культура и искусство
  • Рембрандт ван Рейн нформацю Про

Для чего ты меня оставил. Покровителем данного братства является Святой Кристофер.

Обрваний, знесилений хворий, покинутий друзями, зявляться син на пороз рдно домвки тут, в обймах батька, знаходить прощення розраду. Риторический жест Христа – с его внутренней слабостью и бездейственностью. На хвил успху майстер узяв шлюб з Саскю ван Ейленбюрх (1634), дочкою бургомстра мста Лаувердена. Таким чином голова права рука й у значнй мр тло Дана що очку у свой темниц коханого (по легенд закоханий в Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотого дощу) а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново у смливй широкй манер середини друго половини 1640-х рокв.

  1. Архив работы Творчсть Рембрандта
  2. Творчсть Рембрандта – Культурология
  3. Подлться рефератом Творчсть Рембрандта
  4. Роботи схож на Творчсть Рембрандта

Побудьте здесь и бодрствуйте со мною". Батько нжно стосуться плечей сина, пробнмая його.

За деклька рокв вн здобув значну популярнсть. Рембрандт створив новий мальовничий мову, у якому головну роль грали тонко розроблен прийоми свтлотн насичений, емоцйно напружений колорит.

Картина «Повернення блудного сина» розповда про вчну сторю людства, яке блука невдомими шляхами, роблячи багато помилок й вддаляючись вд вчних стин. Этот контраст носит не только композиционный, но и психологический характер: действие распадается на противоречащие друг другу группы и от каждой из них ждешь оратора, который произнес бы язвительное изобличение, либо потрясающую проповедь. В "Положении во гроб", 1659-ый год (высота двадцать один, ширина шестнадцать сантиметров), в огромном таинственном ночном пространстве, где все пронизано молчаливым единством и неподвижностью скорбных участников таинства, свет скрыт. Всякое выражение страдания сошло с него. Художник на все времена.

Снятие с креста 
 (картина Рубенса, 
Антверпен)

Все исключительно по своему размаху и строгости. Однако пусть свершится не то, что я хочу, но то, что ты хочешь". Рембрандт представив х як варту, що йде у похд.

Початок нового пероду в житт творчй дяльност майстра було вдзначено двома важливими подями, що вдбулися в 1642 р., – передчасною смертю Саск, гаряче кохано дружини, що залишила йому однорчного сина, створенням картини «Нчний дозор» – великого групового портрета амстердамських стрльцв, найвдомшого твору майстра. Вениюс, разумеется, должен был рукоплескать ему.

Духовне життя людини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва. Грешница прелестна. У тсному звязку з еволюцю творчост Рембрандта в 1640- роки варто розглядати й один з найголовнших добуткв художника – «Данаю», хоча на картин стоть дата 1636. Примром, вдомо десять версй картини «Юда поверта тридцать србнякв», як неможливо однозначно атрибутувати певному художнику.

Те ж вдбуваться з руками: вони здаються то судорожно стиснутими, то лежачими знесилено. Ми не знамо мен людини, що послужили моделлю для портрету «Старий у червоному». Зустрвшись тамно за мстом, вони попрощалися, Давид бг у гори. Великолепный Рембрандт. Казнь распятия на кресте была самой позорной, самой мучительной и самой жестокой.

Псля цього Рембрандт перехав до бдно осел на околиц.

Творчсть Рембрандта Харменса ван Рейну (1606—1669) знамену найвищий розквт голландського мистецтва XVII столття й з вр шин свтового мистецтва взагал. Другорядн персонаж n n Крм батька сина на картин зображен ще 4 персонажа. Робко пднматься схвильована Даная назустрч свтлу. Зявилися велик грош вн купу оселю в Амстердам. Творчсть Рембрандта 1650-х рокв вдзначено насамперед досягненнями в област портрету.

У барочний перод написане «Зняття з хреста» (1634). Його обличчя не видно, голова написана в profil perdu. Покрите зморшками обличчя старого вузлуватих натруджених рук знаходять художню, виразнсть завдяки грузлому мсиву фарб, у якому жирн мазки, що переплтаються, передають структуру форми, а тонк лессровки додають й рух життя. Картина «Воздвижение Креста» была заказана для церкви святой Вальбургии, в то время как картина «Снятие с креста» всегда находилась в Кафедральном соборе и предназначалась для капеллы Гильдии аркебузьеров, своеобразного стрелкового клуба того времени (аркебуза получила в те времена широкое распространение в качестве огнестрельного оружия). Художник гранично обмежу себе в кольор.

На створення образа Дана легендарно грецько царвни заточено свом батьком щоб уникнути передвщено йому загибел вд руки онука Рембрандта надихнула його перша любов – Саскя. Рембрандт писав його двч: у портрет 1652 року (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений сидячим в крсл з пдлоктниками, у глибокй замисленост склонившим голову на праву руку ермтажний варант тракту ту ж тему – людина наодинц з своми думами. Художник гранично обмежу себе в кольор. n n Дв фгури на задньому план, розташован в центр (судячи з усього, жноча, можливо – служниця або ще одна персонфкована алегоря та чоловчий), важче пддаються вдгадки.

Живописц того часу залишили потомству х численн зображення. Царський син онафан з свого друга про грозившого нього небезпеки.

Трагчна смерть вчителя сина принесла учасникам под глибоке горе.

У нанесенн фарб на полотно беруть участь кисть шпатель черешок кист але це Рембрандту здаться недостатнм – вн наносить фарби на полотно безпосередньо пальцем (так написана наприклад пятка лво ноги блудного сина). У нанесенн фарб на полотно беруть участь кисть, шпатель, черешок кист але це Рембрандту здаться недостатнм – вн наносить фарби на полотно безпосередньо пальцем (так написана, наприклад, пятка лво ноги блудного сина). Этот выход задрапирован тяжелыми материями. Полотна «Даная», «Повернення блудного сина» та «Святе смейство» шедеврами свтово скарбниц. Свтлом видлен обличчя кист рук.

Этот факел держит второй слева из четверки, единственный человек, лицо которого видно абсолютно отчетливо оно искажено горем. Зазвичай стрльцв малювали за бенкетом.

Дло дйшло до суду нового скандалу. Художник врвноважу композицю фгурою старшого сина, що стоть праворуч.

Ця картина була намальована незадовго до смерт художника. спокйними позами. Тепер Рембрандт не встига писати портрети. У зборах Ермтажу ц роботи добре представлен незамовленими портретами: «Старий у червоному», «Портрет бабус» «Портрет старого врея». Поступово розпалються червоний колр. Груповий портрет «Урок анатом доктора Тюльпа» (1632) принс художнику успх. Опис картини на вибр: Повернення блудного сина Знамените полотно Рембрандта за сюжетом притч з Нового завту (вангел вд Луки 15, 20 – 24) про блудного сина, експонуться в. Ермтаж. Распинали обычно разбойников, убийц, мятежников и преступных рабов.

Пропорции безукоризненны, вкус совершенен, рисунок достоин вдохновившего его чувства. «Аркебузьерами» тогда называли одно из многочисленных в то время полувоенных братств в Нидерландах. И стоять будут вечно – время для них растянуто до бесконечности.

Трагчна смерть вчителя сина ввела учасникв собы тия в глибоке гор. Но центральная панель— «Снятие с креста» знаменует собой явное освобождение Рубенса от итальянской зависимости, в ней мы наблюдаем эволюцию череды более светлых красок, что является типичным явлением для голландской живописи. Рембрандт завдяки вдалому шлюбу увйшов у коло заможних людей. Да и могла ли она не иметь её, если само её совершенство стало легендарным.

Ни резких жестов, ни криков, ни мук, ни излишних слез. У 1640 роц померла мати Рембрандта Корнеля. Недовго провчившись в Лейденськом унверситет, молодий Рембрандт цлком вддався мистецтву. Фигуры разбойников корчатся в агонии.

хн обличчя руки осяян внутршнм духовним свтлом. Усе майно Рембрандта продали як см золотих ланцюжкв. Лише на твори мистецтва та на жу вн не жалку грошей. Вн писав жанров релгйн сцени, портрети свох близьких портрети багатих замовникв, численн автопортрети (власне обличчя здавалося художнику зручним обктом для спостереження експериментв). Таким чином, голова, права рука й у значнй мр тло Дана, що очку у свой темниц коханого (по легенд, закоханий в Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотого дощу), а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново, у смливй широкй манер середини друго половини 1640-х рокв. Те ж вдбуваться з руками: вони здаються то судорожно стиснутими, то лежачими знесилено.

Впливу Рембрандта зазнало й укранське мистецтво починаючи з кнця 17 сторччя (портрети Тимоша Хмельницького та його дружини Розандри, Льввський сторичний музей козацького полковника Солонини, не збергся). Творчсть Рембрандта 1650-х рокв вдзначена насамперед досягненнями в област портрета. Творчсть Рембрандта 1650-х рокв вдзначено насамперед досягненнями в област портрету. Успх проекту спонукав учених до подбних дослджень спадку нших художникв, зокрема, Тицана.

Сверху стена пещеры убрана оружием покойного – святого Лазаря, друга Христа. Народився Рембрандт в Лейдене в см мрошника Харменса ван Рейна. В противоположность этим многочисленным группам, все пространство между фигурой Христа и правым краем офорта затенено и на черном фоне мы видим множество больных, увечных, калек и страждущих, бедняков и нищих.

Те саме вдбуваться з руками: вони видаються то судомно стиснутими, то лежать знесилено. Майстерня n Вдомо, що Рембрандт утримував велику майстерню мав багато учнв та помчникв. Таким чином, голова, права рука й у значнй мр тло Дана, що очку у свой темниц коханого (по легенд, закоханий в Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотого дощу), а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново, у смливй широкй манер середини друго половини 1640-х рокв. Композиция не нуждается в описании. спокйними позами.

Великий Рембрандт. Полотно являет собой наиболее выразительный образ Иисуса Христа из всех когда либо созданных. Краска положена ровным плотным слоем, мазок легкий, но осторожный. У барочний перод написане «Зняття з хреста» (1634).

Перед нами офорт "Изгнание торгующих из храма" (1635-ый год, длина семнадцать, высота четырнадцать сантиметров). Цей твр — одна з перших спроб Рембрандта ввести в портрет сюжетну дю. Спаситель сказал: "Свершилось" (то есть исполнилось обетование Божие, совершено спасение человеческого рода). У зборах Ермтажу ц роботи добре представлен незамовленими портретами: «Старий у червоному», «Портрет бабус» «Портрет старого врея». Але тим помтнше рух думки, ледве вловимша змна виразу обличчя: воно здаться то суворим, то бльш мяким, то втомленим, то раптом осяяним приливом внутршньо сили й енерг. Саме в рк, коли померла його дружина, вн дописав картину «Нчна варта».

Основним мотивом портрета виявляться то болсне щиросердечне занепоконня (вденський автопортрет 1628 р. ), то глузування (автопортрет, Бейфлт), то романтична схвильовансть (автопортрет, Гаага). Величезну роль гра при цьому манера нанесення фарби на полотно. Справа от каменного выступа, на который опирается Христос, в центре офорта, на втором плане, запрокинув голову в круглой шапочке, обращает свое показанное в профиль иссохшее лицо к Христу несчастная старушка в лохмотьях. Творчсть Рембрандта 1650-х рокв вдзначено насамперед досягненнями в област портрету.

Тиша, спокй порушуються лише звичними звуками життя в будинку. Это слепящее глаза сверкание в левой верхней части офорта посредством прогибающегося под только что снятым телом Христа покрывалом рывками, то затухая внезапно, то снова вспыхивая, стекает по диагонали вниз, к центру офорта и резко прекращается там, в кромешной мгле. Он был написан вслед за близким по масштабу и теме «Воздвижением креста» (1610—1611).

Те ж вдбуваться з руками: вони здаються то напружено стиснутими, то лежачими знесилено. Мы видим все складки ее покрывала и грубые стоптанные подметки башмаков, но лицо и руки ее скрыты. Он звал смерть как освобождение, но она не приходила.

Духовне життя людини стало вiдтепер доступне зображенню засобами реалiстичного мистецтва. Вище: що ви шукали. Успх проекту спонукав учених до подбних дослджень спадку нших художникв, зокрема, Тицана. Звльнившись, померла через рк. Увага дослдникв прикову фгура останнього свдка, розташована в правй частин картини.

Справа на втором плане слабый свет рисует группу женщин. Он просил за них сто гульденов. Рембрандт писав його: в портрет 1652 го так (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений яке сидить у крсл з пдлоктниками, у стан глибоко задум склонившим голову праву руку эрмитажный варант тракту таку ж тему— осб у едине вдносини з своми думами.

«Встреча Марии и Елизаветы» и «Представление Иисуса в Иерусалимском храме»— композиции, обладающие редкой благодатью, — они написаны теплыми красками, все ещё напоминающими о влиянии на художника Венеции. Радсне пробудження Дана. ви можете запитати все в систем з коробкою. Рембрандт писав його двч: у портрет 1652 року (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений сидячим у крсл з пдлоктниками, у глибокй замисленост схиливши голову на праву руку ермтажний варант тракту ту ж тему— людина наодинц з своми думами. Творчсть Рембрандта Харменса ван Рейна (1606–1669) знамену найвищий розквт голандського мистецтва XVII столття й одну з вершин свтовогомистецтва взагал. Але вершиною ц сер мфологчних полотен, безсумнвно, "Даная" (1636, Санкт-Петербург, Державний Ермтаж), сама прекрасна "одалска" Рембрандта, дивний приклад злиття людяност й поез, настльки властивого всй творчост художника.

Модел звичайно сидять у глибоких крслах, поклавши на колна руки повернувшись прямо до глядача. спокйними позами. Те ж вдбуваться з руками: вони здаються то судорожно стиснутими, то лежачими знесилено. n n n Рембрандт Гарменсзон («син Гарменса») ван Рейн народився 15 липня 1606 року (за деякими даними, у 1607) в багатодтнй родин заможного власника млина Гармена Герртсзона ван Рейна в Лейден.

Те саме вдбуваться з руками: вони видаються то судомно стиснутими, то лежать знесилено. Духовне життя людини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва. Спасителем, словно не замечающим тех, кто больше других в нем нуждается. Свтлом видлен обличчя кист рук. Издавна он носит название "Лист в сто гульденов". Не забува й про релгйн сюжети («Пророк ремя» 1630, Рксмузей).

А що ж сталося з Герть Диркс. Неюстала молода двчина Хендрк Стоффельс. У тсному звязку з еволюцю творчостРембрандта в 1640- роки варто розглядати й один з найголовнших добуткв художника– «Данаю», хоча на картин стоть дата 1636.

На могутньому виступ земл ростуть три дерева – велик, коряв, сильн, з важкою кроною. Рембрандт писав портрети родичв, близьких та друзв (портрет Я. Скса, 1654, аб. У тсному звязку з еволюцю творчост Рембрандта в 1640- роки варто розглядати й один з найголовнших добуткв художника – «Данаю», хоча на картин стоть дата 1636.

Итак, я прикажу наказать его, а потом освобожу". Внизу, перед выходом, на гравюре справа – раскрытая могила, каменный гроб. Вони дивляться на тих, хто як би знаходиться перед картиною до кого звернен слова синдика, вмщеного в центр групи.

Моделлю для остаточного варанту картини послужила йому, очевидно, Герть Дркс, молода вдова, що оселилася в будинку Рембрандта псля смерт Саск спочатку як нянька однорчного Титуса, а потм на правах повно господарки. Это классический рембрандтовский жест, очень красивый и притягательный. Правда, сочетание резкое, но оно не вредит ни одному из тонов. Отшельник изображенный на правой створке, освещает его путь фонарем. У тсному звязку з еволюцю творчост Рембрандта в 1640- рр. Так зображу «Зняття з хреста» Рубенс.

Але вже в цей перод вн багато в чому перевершу по глибин рзномантност задумв свох побратимв по кист. Изрытое зморшками обличчя старого вузлуват натруджен руки знаходять художню, промовистсть завдяки грузлому мсиву фарб, у якому переплетающиеся жирн мазки передають структуру форми, а тонк лесування надають й рух життя й. Художник гранично обмежу себе у кольор. Серед його учнв були: Фердинанд Боль, Адран Брауер, Самюел ван Хогстратен, Герард Доу, Вллем Дрост, Хейман Дюлларт, Гербранд ван ден Екхоут, Карел Фабрциус, Говерт Флнк, Хендрк Фромантью, Арент де Гелдер, Самюел Дркс ван Хогстратен, Абрахам Янсенс, Годфр Неллер, Флпс Коннк, Якоб Левек, Нколас Мас, Юрген Овенс, Ян Вкторс, Якоб Баккер та н. У 1968 роц в Амстердам розпочав роботу Дослдницький проект Рембрандт, метою якого було складення перевреного рестру творв Рембрандта з використанням найсучаснших методв атрибуц. Туфл зношен, причому зворушлива деталь – одна впала, коли син ставав на колна.

Свтлом видлен обличчя кист рук. Вона – сама чуйнсть, сама настороженсть. Как только ни освещали мифическую историю его жизни, его страданий, его легендарной смерти и ни повествовали о событиях его земного "бытия" и величии его "небесной" славы. В 1623 роц Рембрандт продовжив художн навчання в Амстердам у Птера Ластмана, який встиг побувати в тал спецалзувався на сторичних, мфологчних бблйних сюжетах (одна картина Птера Ластмана була в збрц укранця В. А. Щавинського, нин в Ермтаж). Прикраса (один золотий ланцюжок) коштувала 750 флоринв. Ця велика картина повинна була являти собою груповий портрет членв стрлецько гльд.

Про це розповда картина Рубенса «Зняття з хреста». Коленопреклоненные святые жены готовы помочь св. Натовп цкавих уже розйшлася. Узагальнений, епчний образ природи створю художник в офорт «Три дерева» (1643 р. ).

У нанесенн фарб на полотно беруть участь пензель, шпатель, держачок пензля але це Рембрандту здаться недостатнм – вн наносить фарби на полотно безпосередньо пальцем (так написана, наприклад, пята лво ноги блудного сина). Вершина в розвитку голландського групового портрета картина «Старйшини суконного цеху, або так зван синдики» Рембрандта (1662, Рейксмюсеум, Амстердам). Очевидно именно Рококе и предоставил Рубенсу заказ на этот алтарный образ. Наполненная прежде народом, левая часть офорта осталась почти пустой.

Рентген ермтажного полотна показав початкове подбнсть картини Рембрандта з деталями згадано гравюри. Он ищет его в обоих своих браках и не перестает повторять его во всех своих произведениях. Митець зажив слави ще за життя, однак помер у жахливй скрут. Человеческие фигуры здесь вполне подчинены тому, что происходит во Вселенной.

Рубенс наслаждается им, обогащает его и завершает. Як рзн х обличчя, хоч вс вони охоплен якоюсь одню думкою, одним спрямуванням. У традицйний для голландського мистецтва жанр групового портрета Рембрандт свою картиною «Урок анатом лкаря Тюлпа» (1632, Музей Мчу- рицхейс, Гаага) вносить нов риси: дине почуття уваги нтересу обдну слухачв лкаря Тюлпа.

Груповий портрет Синдки (1662), незважаючи на природнсть поз, жвавсть ммки спаянсть композицйного ршення, явля собою крок назад порвняно з безкомпромсним натуралзмом «Нчного дозору». Вертикальная линия отставленного им посоха намечает главную ось картины. Але на гравюр ц фгури надписан – Вра, Надя, Любов, Покаяння Правда. Художник пдняв образотворче мистецтво на нову ступнь, збагативши його небувалою життвстю психологчною глибиною.

Цар Саул задумав убити воначальника Давида. м. Пушкна, Москва) Рембрандт перетворював на психологчн етюди або жанров й мфологчн картини («Автопортрет з Саскю», близько 1634— 35 рокв, Дрезденська картинна галерея «Флора», 1634, Ермтаж, Леннград «Врсавя», 1654, Лувр, Париж). Такимчином, голова, права рука й у значнй мр тло Дана, що очку у свой темницкоханого (по легенд, закоханий в Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотогодощу), а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново, у смливй широкйманер середини друго половини 1640-х рокв. Опис n n n Це найбльше полотно Рембрандта на релгйну тему. Перед нишей стоит небольшой низкий стол, покрытый белой скатертью.

«Перед нами децентралзована композиця з головною групою (вузлом под) лворуч та цезурою, вдокремлю вд групи свдкв под праворуч. короткочасний, але бурхливий розквт. У цей перод зявилося деклька його шедеврв («Автопортрет з Саскю на свох колнах» 1636). Легенда розказана Рембрандтом з приголомшливою життвою правдою.

Це «Жночий портрет» з збрки. Внешняя сторона створок целиком посвящена Святому Кристоферу. Звдки ж мг з39явитися цей потк золотавого свтла. У Ермтаж ц роботи представлен портретами: «Старий у червоному», «Портрет бабус» «Портрет старого врея».

Тараса Шевченка називали «укранським Рембрандтом» за темн фарби. Легенда розказана Рембрандтом з приголомшливою життвою правдою. Освещенная гробница Лазаря справа и затененная каменная плита слева организуют сценическую площадку. Друг Рубенса, Николас Рококе, являлся одним из руководителей этой гильдии1.

Рембрандт створив нову мальовничу мову, у якй головну роль грали тонко розроблен прийоми свтлотн насичений, емоцйно напружений колорит. Иоанн, стоя внизу, принимает Христа и несет основную его тяжесть. Його персонаж нби вихоплен променем свтла з темряви. Аби менше платити за мсце на цвинтар, перенс ближче до дому й могилу покйно Саск.

Шлейф его плаща прибавляет к двум опорам – босым ногам – еще и третью. Майно художника описують судов пристави продають на публчному аукцон. Художник досяга цього насамперед завдяки блискучй майстерност свтлотн, що у залежност вд сили контрастност вносить у зображення елегйну розслабленсть чи драматичну напругу.

Саломея (она же Мария Клеопа) припадает на коленях к подножию креста, подбирая длину своего платья. Не опирается, а лишь касается. Проте вс вимоги замовникв були виконан. Проте вс вимоги замовникв були виконан.

Контуры второго и третьего ярусов образуют гигантский квадрат. Унанесенн фарб на полотно беруть участь кисть, шпатель, черешок кистале це Рембрандту здаться недостатнм – вн наносить фарби на полотнобезпосередньо пальцем (так написана, наприклад, пятка лво ноги блудногосина). Смливий експеримент ще не до кнця вдаться молодому художнику. В 1654-ом году Рембрандт гравирует один из самых великолепных своих офортов – "Снятие с креста" (высота двадцать один, ширина шестнадцать сантиметров), в чем-то схожий с написанной им за двадцать лет до того картиной из Эрмитажа, с которой мы уже знакомы. Все определенно и твердо Христос похож на статую, отлитую из бронзы. В углах этой площадки находятся вылепленные во весь рост немногочисленные свидетели чуда.

Рембрандт завдяки вдалому шлюбу увйшов у коло заможних людей. Подобное ощущение человека как слабой некрасивой плоти и напряженно сосредоточенной в себе души воплощено в листе "Христос в Гефсиманском саду", 1653-ий год (длина двенадцать, высота девять сантиметров). Це стало перешкодою для шлюбу з 20 -лтньою служницею Хендркь Стоффельс. На самом деле здесь изображена вся «тяжесть смерти», но в самой картине никакой тяжести не чувствуется.

Этот молчаливый диалог, поддержанный еще и теневым контрастом (Христос и сотник выделены более детальной штриховкой) и тем, что фигура коленопреклоненного римлянина помещена ниже ряда легионеров слева и учеников Христа справа, а фигура Христа – выше. Стоит только представить себе, что протягиваешь кому-либо руки для сердечной встречи, как сейчас же почувствуешь, что обе руки простираются вперед подобным же образом. Не стльки портретн характеристики окремих персонажв прагне передати тут художник, скльки хоче створити враження схвильованост, раптовост под. Художник досяга цього насамперед завдяки блискучй майстерност свтлотн, що у залежност вд сили контрастност вносить у зображення елегйну розслабленсть або драматичну напругу.

Початок нового пероду у житт й творчо дяльност масте ра вдзначалося двома важливих подй, що сталися у 1642 року: передчасно смертю Саск, палко кохано дружини, залишила йому однорчного сина, створення картини «Нчний до зор»— великого групового портрета амстердамських стрлкв, найзнаменитшого твори майстра. Це завжди лтн, навчен довгим життвим досвдом люди – стар баби з печаткою невеселих дум па особах нелегко прац на руках. Тло Спасителя без сил ковза по пелен, яку все дбайливо пдтримують. Зявилися велик грош вн купу оселю в Амстердам. В глубине трапеции, посередине, возвышается распятие. Духовне життя людини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва.

Свтло чару, вирива з холоду зеленувато-маслинового оточення. панель 4, 213, 11м, две боковые панели 4, 211, 53м. Художник гранично обмежу себе в кольор. Творчсть Рембрандта Харменса ван Рейна (1606 – 1669) знамену найвищий розквт голландського мистецтва XVII столття й одну з вершин свтового мистецтва взагал.

Створка «Посещение Богоматерью св. сну припущення, що насправд другий брат – це попередня «жноча» фгура, обймаються колону. Картина Рубенса «Снятие с креста» стала вызовом для всех художников, так как она требовала высокого технического мастерства рисунка, а также умения вызвать у зрителя соответствующие эмоции. Творчсть Рембрандта Харменса ван Рейна (1606–1669) знамену найвищий розквт голландського мистецтва XVII ст. Спвробтник Ермтажу рина Линник вважа, що полотно Рембрандта ма прообраз в гравюр на дерев Корнелса Антонссена (1541), на якому уклнний син з батьком також зображен в оточенн фгур.

Весь простр картини наповнений свтлом повтрям. Сонячне свтло ледь пробиваться крзь товщу х листя. Образи, взят з реального життя, набувають тут узагальненого значення. У двох випадках це були велик й престижн замовлення.

Починаючи з ц картини нерозумння амстердамськими бюргерами творчих спрямувань Рембрандта буде посилюватися все бльше бльше. По сут, людянсть проникливсть картини створються лише одним поглядом. На центральнй панел розташовано дев39ять фгур. Веяние конца Вселенной. Останн два десятилття життя Рембрандта стали вершиною його майстерност як портретиста.

Чтобы близкие не могли спасти распятых, у крестов выставлялась вооруженная охрана. Сюжет будуться за композицйною схемою вдгук».

Там же влаштову майстерню почина збирати витвори мистецтв (гравюри, картини ноземних майстрв, зброю, музичн нструменти, рдксний одяг та екзотичн заморськ реч). Однако Рубенс прекрасно справился с этой задачей, введя большой саван, который находится позади тела Христова и помогает его поддерживать. Однако в Нидерландах, выдержавших упорную, трудную, кровавую борьбу с внешними врагами, тема Голгофы (Голгофой называлась гора, на которой по евангельскому преданию был распят Христос) решалась как тема народного горя. Это был ни с чем не сравнимый ужас. Опис речей художника зберегли. Эта непосредственная апелляция к зрителю, который из свидетеля драмы превращается в ее невольного участника, не имеет аналогии в других рембрандтовских гравюрах и перекликается с последними живописными полотнами Рембрандта, преисполненными таким же трагизмом и просветленностью, внутренней растроганностью и человечностью (картина "Давид и Урия"). А через рк померла дружина Саскя.

Шляхи друзв розйшлися. Бюргери портретуются порзно, з жнками, з дтьми,, нарешт, цлими корпорацями. Уже при своем возникновении образ имеет двойственную форму. Елизаветы».

Це темн силуети, як насилу помтн на темному тл, але хто вони так – залишаться загадкою. Резец гравера совершил чудеса. У небесах на гравюр на грецькому, вритом та латин написано «Бог». У заподянн фарб на полотно беруть участь й пензель, шпа тель, живець пензля але це Рембрандта здаться недостаточным—он завда фарби на полотно безпосередньо пальцем (так написана, наприклад, пaposятка лво ноги блудному сину). У 1641 роц народився син Ттус.

Рембрандт писав його двч: у портрет 1652 року (Нацональна галерея Лондон) вн зображений сидячим в крсл з пдлоктниками у глибокй замисленост склонившим голову на праву руку ермтажний варант тракту ту ж тему – людина наодинц з своми думами. Боже мой.

Рембрандт писав його двч: у портрет 1652 р. (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений сидячим в крсл з пдлоктниками, у глибокй задум схиливши голову на праву руку ермтажний варант тракту ту ж тему – людина наодинц з своми думками. Це завжди лтн навчен довгим життвим досвдом люди – стар баби з печаткою невеселих дум па особах нелегко прац на руках. спокйнимипозами. Йдучи з життвих спостережень, Рембрандт досяг високих митецьких узагальнень, як збергають за його шедеврами значення неминущих цнностей (Вечеря в Еммаус, Лувр, «Даная», 1636, Ермтаж«Зречення Апостола Петра» Амстердам, «Ассур, Аман Есфр», 1660, Музей образотворчих мистецтв м. Пушкна «Якв благославля синв Йосипа» Кассель, «врейська наречена» Амстердам, «Повернення блудного сина», близько 1668-69, Ермтаж). Денне свтло гасне.

Тут все сдержанно, сжато, лаконично, как на странице Священного писания. Эта чудесная фигура имеет свою легенду. Ми не знамо мен людини, що послужили моделлю дляпортрету «Старий у червоному». Сцепленными за спиной руками он сжимает и теребит палку, уходящую своим концом за левый край изображения.

Свет падает на тело и на простыню за ним, привлекая взор и создавая удивительный эффект. Величезну роль гра при цьому манера нанесення фарби на полотно. Зовн портрети цього пероду вдрзняються як правило великим розмром монументальними формами. Рембрандту подобалось писати самого себе, позуючи перед дзеркалом. Не знамо мен велико людини, що став моделлю для портре та «Старий в червоному». Творчiсть Рембрандта Харменса ван Рейна (16061669) знаменуСФ найвищий розквiт голандського мистецтва XVII столiття й одну з вершин свiтового мистецтва взагалi.

В его повернутом к нам измученном лице читается полная безысходность. Минуло близько 2 рокв, няня в будинку змнилася. Вставая с колен, она высоко поднимает, сцепив ладони, свои костлявые руки. Художник досяга цього насамперед завдяки блискучй майстерност свтлотн що у залежност вд сили контрастност вносить у зображення елегйну розслабленсть або драматичну напругу. Характерно, що Рембрандт уника конфлкту: у притч йдеться про ревнощ слухняного сина, а гармоня картини нчим не порушена. Таким чином, голова, права рука й у значнй мр тло Дана, що очку у свой темниц коханого (по легенд, закоханий в Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотого дощу), а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново, у смливй широкй манер середини друго половини 1640-х рокв.

А в этом треугольнике и размещена фигура главного героя, сидящего за столом – Христа. Все они обращены к оживающему мертвецу и среди них господствует ужас. Ван Дейк позаимствует из него религиозное вдохновение. Пд час роману художник створив багато портретв коханки, як стали вершиною творв митця («Хендркь» 1654, Лувр, Париж, «Хендрк входить у воду», 1654, Лондон, Нац. Всего справа от Христа в полумраке вылеплено не больше двадцати понурых, дрожащих, старающихся не упасть человеческих фигур.

А около девятого часа возопил Иисус громким голосом: "Боже мой. Деяк дослдники вбачають у цй фгур автопортрет самого Рембрандта. Сюжет На картин зображено фнальний епзод притч, коли блудний син повертаться додому, «. Амстердам n n n У 1631 р. Рембрандт покинув майстерню у Лейден вихав до Амстердаму. Показова в цьому вдношенн сторя з картиною, що отримала пзнше назву «Нчний дозор» («Рота каптана Франса Банннга Кока лейтенанта Вллема ван Рейтенберга», 1642, Рейксмюсеум, Амстердам). Через рк майстерню закрив Лвенс та вихав на заробтки у Англю.

А над всем этим двувременьем высится крест с телом Христа. Рембрандт писав його двч: у портрет 1652 року (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений сидячим в крсл з пдлоктниками, у глибокй замисленост склонившим голову на праву руку ермтажний варант тракту ту ж тему – людина наодинц з своми думами. Всего лишь через несколько лет после написания слава о «Снятии с креста» облетела всю Европу и именно эта картина сделала Рубенса первым по величине религиозным художником своего времени. Якщо на полотнах 1650-х рокв число фгур нколи не перевищу трьох, то в останн десятилття свого життя Рембрандт повертаться до створення багатофгурних композицй. Она соединяла физическую пытку с нравственным унижением. Дуже рано виявилася у хлопчика схильнсть до живопису.

Несколько сдвинутый от оси изображения влево, на черном фоне, на третьем плане, стоит лицом к нам Христос, в длинном до полу одеянии, босой, с ярким ореолом вокруг обнаженной головы, образующим как бы светящуюся арку вокруг верхней половины его фигуры. Поток людей кажется бесконечным. Можливо, це зображення матер блудного сина. Отже, голова, пра вая рука й у значною мрою тло Данаи, що очку у свой темниц коханого (за легендою, влюбившийся в Данаю Зевс про нк до не у вигляд золотого дощу), навть постать старухи-служанки виявилися написаними наново, в смливою широко манери середини друге половини 1640-х рокв. ТворчстьРембрандта Харменса ван Рейна (1606–1669) знамену найвищий розквт голандського мистецтва XVII столття й одну з вершин свтового мистецтва взагал.

Так исчезло нагромождение подробностей из которых трудно было извлечь основной смысл. Иоанну, а Богоматерь приближается, чтобы принять тело сына. Вона гра важливу роль в композиц написана майже так само яскраво, як основн дйов особи. Таким чином, голова, права рука й у значнiй мiрi тiло Данаi, що очiкуСФ у своiй темницi коханого (по легендi, закоханий в Данаю Зевс проникнув до неi у виглядi золотого дощу), а також фiгура баби-служницi виявилися написаними заново, у смiливiй широкiй манерi середини i другоi половини 1640-х рокiв. Этот алтарный образ по праву считается одной из самых мощных и величественных картин Рубенса. Зовн портрети цього пероду вдрзняються, як правило, великим розмром, монументальними формами, спокйними позами. Деяк називали х «братами сестрами» головного героя.

Монументальна герочна картина «Змова Юля Цивлса (1661) створювалася для ново Амстердамсько ратуш, але з якихось причин не задовольнила замовникв не була оплачена. Вдомо, що Рембрандт утримував велику майстерню мав багато учнв та помчникв. На хвил успху майстер узяв шлюб з Саскю ван Ейленбюрх (1634), дочкою бургомстра мста Лаувердена. Добуток це повно теплого почуття й краси.

Иоанну. Волнообразные складки на его одежде очень круты, почти осязаемы по ним проходит резкая граница тени (слева) и света (справа). Между тем, во время страданий Спасителя на Голгофе происходило великое знамение.

Рембрандт переносит нас в какую-то фантастическую подземную пещеру. А вот перед нами самый известный из офортов Рембрандта того же периода – "Воскрешение Лазаря", 1631-1632-ой годы (его высота тридцать шесть, ширина двадцать пять сантиметров).

Этот босой великан в длинной, ниспадающей серой одежде, с курчавыми черными волосами импозантно выпрямившись, уперев правую (близкую к нам) руку в бок и вытянув левую вверх, спокойно, лицом к лицу со смертью, повелевает исконным таинственным силам природы. А что должен был думать о нём ван Норт. Рембрандт писав його двч: у портрет 1652 року (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений сидячим в крсл з пдлоктниками, у глибокй замисленост склонившим голову на праву руку ермтажний варант тракту ту ж тему – людина наодинц з своми думами. Там же влаштову майстерню почина збирати витвори мистецтв (гравюри, картини ноземних майстрв, зброю, музичн нструменти, рдксний одяг та екзотичн заморськ реч). Тициан дал гамму и отчасти подсказал тона.

Не знамо мен велико людини, що став моделлю для портре та «Старий в червоному». Майстер помстив головн фгури на стику мальовничого реального просторв (пзнше полотно був надставлен внизу, але за задумом автора його нижнй край проходив на рвн пальцв нг уклнно сина).

вдзначено насамперед досягненнями в област портрету.

Таким чином, голова, права рука й у значнй мр тло Дана, що очку у свой темниц коханого (по легенд, закоханий в Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотого дощу), а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново, у смливй широкй манер середини друго половини 1640-х рокв. Маленька крана пережива в XVII ст. Протягом 40-х рр. Тим не менш, пряму аналогю провести не можна – на картин тльки вддалену схожсть з одню з алегорй Антонссена (сама далека майже зника в темряв), яка нагаду алегорю Любов,, на додачу, ма червоний медальйон у форм серця. С противоположной стороны другой старец спускается по приставной лестнице, выпустив угол савана и передав свою ношу стоящему рядом св.

С правой стороны мы видим видного вельможу. У 2011 роц розпочали експертизу дино в Укран картини, автором яко дос вважали Рембрандта. Ми не знамо мен людини, що послужили моделлю для портрету «Старий у червоному».

Рембрандт писав його двч: у портрет 1652 року (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений сидячим в крсл з пдлоктниками, у глибокй замисленост склонившим голову на праву руку ермтажний варант тракту ту ж тему – людина наодинц з своми думами. Свтлом видлен обличчя кист рук.

А лворуч йде вдалину безмежна рвнина з селищами, гаями, млинами, перелсками. В этой фигуре есть невыразимая словами грация стройных, гибких, почти утонченных форм, придающая ей все изящество живой натуры и все благородство прекрасного академического этюда. Потрскують дрова, чуться неголосний одномантний стукт сокири. й одну з вершин свтового мистецтва взагал.

досить широке поширення. Спочатку коло його моделей було вкрай бдне. Жанр групового портрета отримав у Голланд XVII ст. У лвй частин картини зображений спиною до глядача уклнний блудний син. Творчсть Рембрандта 1650-х рр.

Иосиф Аримафейский, стоя на лестнице, поддерживает тело под руку. галерея, «Купання Врсав» 1654, Лувр). Те ж вдбуваться з руками: вони здаються то судорожно стиснутими, то лежачими знесилено.

Этот жест вылеплен Рембрандтом из реального ощущения. У зборах Ермтажу ц роботи добре представлен незамовленими портретами: «Старий у червоному», «Портрет бабус» «Портрет старого врея». Дуже скоро в систему додан нов мови. В Амстердам Рембрандт створив багато портретв. Величезну роль гра при цьому манера нанесення фарби на полотно. Ми не знамо мен людини що послужили моделлю для портрету «Старий у червоному».

У тсному звязку з еволюцю творчост Рембрандта в 1640- роки варто розглядати й один з найголовнших добуткв художника – «Данаю», хоча на картин стоть дата 1636. Заказ был официально оформлен 7 сентября 1611 года. Духовне життя людини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва.

Число замовникв безперервно росло. Творчсть Рембрандта 1650-х рокв вдзначено насамперед досягненнями в област портрету. Теперь обе работы, прославившие Рубенса, находятся в Кафедральном соборе Антверпена.

Стар сюжети, глибоко гуманзован, одержують у його творчост нове життя й небувалий розвиток ("Викрадення Прозерпни", Берлн-Далем, музей "Викрадення вропи", 1632, Нью-Йорк, музей Метрополтен "Викрадення Ганимеда", 1635, Дрезден, Картинна галерея "Дана й Актеон", 1635, Вестфалия, замок Реде). Он не только великолепен, но в нём не забыта ни одна черта. Духовне життя людини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва. Вознесенное до двух третей высоты офорта распятие с фигурой Христа – бесконечно одинокой в огромном мировом пространстве – является средоточием всей сцены.

Быть может, он же внушил и зеленоватую лазурь, так эффектно просвечивающую между колоннами. Духовне життя людини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва. Пот, подобно крови, стекает с него на землю. Обидв фгури так видляються на темному тл.

Но есть среди этих полотен одно полотно, которое просто поражает своим величием. Пилат уговаривает не осуждать Христа на казнь, но мы хорошо чувствуем враждебность злобно настроенной первосвященниками шумящей и жестикулирующей толпы. Модел звичайно сидять у глибоких крслах, поклавши на колна руки повернувшись прямо до глядача.

На невеликому майданчику перед будинком збралися клька людей. Святий оанн в червоному одяз стоть одню ногоюна сходах.

Схвильовано переда вн непритомнсть Мар, матер Христа, плач стогн жнок, страждання скорботу чоловкв, переляк цкавсть пдлткв. Величезну роль гра при цьому манера нанесення фарби на полотно. Художника мало хвилюють ндивдуальн риси внутршнього свту зображуваних людей. В рвень з кращими портретами свту ставлять «Портрет Хендрк бля вкна» (Берлн).

Величезну роль гра при цьому манера нанесення фарби на полотно. Ми не знамо мен людини, що послужили моделлю для портрету «Старий у червоному». Скорбно смотрит вниз знающий свою судьбу измученный Христос. Этот офорт известен нам в восьми состояниях, но в любом из них он представляет самое строго построенное из графических произведений Рембрандта (в геометрическом смысле).

Вважають тепер шедевром велике полотно «Нчна варта». В московском музее изобразительных искусств имени Александра Сергеевича Пушкина хранится небольшая по размерам (пятьдесят на пятьдесят сантиметров), но значительная по замыслу картина 1634-го года "Неверие апостола Фомы", выполненная не на холсте, а на квадратной деревянной доске. Пилат обращается к кому-то как бы поверх голов по-видимому, к нам. Груповий портрет Синдки (1662), незважаючи на природнсть поз, жвавсть ммки спаянсть композицйного ршення, явля собою крок назад порвняно з безкомпромсним натуралзмом «Нчного дозору».

Загалом манер Рембрандта притаманн золотисто-коричнев тони. Легенда розказано Рембрандтом з приголомшливою життво прав дой. Вершиною голландсько бароково школи стала творчсть Харменса ван Рейна Рембрандта (1606-1669), яка пройнята глибоким психологзмом.

Попереду групи урочисто виступають каптан Банннг Кок його помчник. Таким чином, голова, права рука й у значнй мр тло Дана, що очку у свой темниц коханого (по легенд, закоханий у Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотого дощу), а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново, у смливй широкй манер середини друго половини 1640-х рр. Величезну роль гра при цьому манера нанесення фарби на полотно. Те ж вдбуваться з руками: вони здаються то судорожно стиснутими то лежачими знесилено. Картини, написан м, як правило, на рвному ясно-срому тл, часто мають овальний формат (портрети пастора Елсона його дружини, 1634, Музей образотворчих мистецтв, Бостон подружжя Солманс, 1634, збори Ротшильда, Париж).

Днпропетровського художнього музе, пдписаний менем «Рембрандт» датований 1632 роком. Богоматр в синх траурному одяз простяга руки до Сина. Вся його фгура згнулася, щоб пдтримати тло найенергйншим чином. К 1655-му году относятся оба варианта одного из последних офортов "Христос перед народом" или "Се человек", размеры которого (длина сорок пять, высота тридцать девять сантиметров) значительно превосходят все предыдущие гравюры мастера, уступая лишь "Трем крестам".

За роки роботи проекту число атрибутованих Рембрандту полотен скоротилось до 350 одиниць, тод як на початок XX столття вважалось, що його пензлю належать близько 800 картин. Невидимый конусообразный сноп лучей этого источника по мере продвижения в пространство офорта расширяется во все стороны, оставляя в тени далекие фигуры слева, резко выделяя пластику персонажей в центре и заливая сиянием больше двадцати человек на втором и третьем плане слева, которые к тому же купаются в свете исходящем от лица, рук и одежды Христа. У двох випадках це були велик й престижн замовлення. Вн все частше вража сучасникв смливстю новизною свох задумв. Точка схода приходится на его ярко освещенное лицо. Але конфлкт з пануючим середовищем не зменшить творчо енерг майстра аж до останнього року свого життя вн буде створювати чудов по сил емоцйного впливу правдивост реалстичн твори. Початок нового пероду в житт творчй дяльност майстра було вдзначено двома важливими подями, що вдбулися в 1642 роц: передчасною смертю Саск, гаряче кохано дружини, що залишила йому однорчного сина, створенням картини «Нчний дозор» – великого групового портрета амстердамських стрльцв, найвдомшого твору майстра. Хендрк народила художнику дочку Корнелю прожила з ним 10 рокв.

Порите зморшками обличчя старого вузлуват натруджен руки знаходять художню виразнсть завдяки грузлому мсиву фарб, у якому жирн мазки, що переплтаються, передають структуру форми, а тонк лесировки додають й рух життя. В те же годы, когда им написана живописная серия "Святых семейств" (Петербург, Кассель, Дублин), он создает самый знаменитый из своих офортов "Христос исцеляющий больных" (1642-1646-ой годы). Мовчазн, вражен, застигли свдки ц сцени.

Величезну роль гра заодно й манера нанесення фарби на полотно. Он находит выражение как в позах и мимике лиц, так и особенно в жестах рук. У глибин вгадуться ганок за ним батьквський будинок. У барочний перод написано «Зняття з хреста» (1634). Рембрандт зробив великий внесок у розвиток свтового реалстичного мистецтва.

Величезну роль гра при цьому манера нанесення фарби на полотно. Зображення членв гльд ста основною темою голландського групового портрета. Поразителен и действен рембрандтовский схематизм. Снимают апостолы, нежно опуская его по ткани вниз. Еще более дивным произведением являются "Ученики в Эммаусе" (высота шестьдесят восемь, ширина шестьдесят пять сантиметров).

Старйшини цеху сукнарв зображен в момент обговорення якихось важливих питань. " Иисус же, опять возопив громким голосом испустил дух. Рембрандт вместо денег предложил ему оттиск своей гравюры "Христос исцеляющий больных" и продавец согласился. n n Груповий портрет «Урок анатом доктора Тюльпа» (1632) принс художнику успх. У зборах Ермтажу ц роботи добре представлен незамовленими портретами: «Старий у червоному» «Портрет бабус» «Портрет старого врея».

Духовне життялюдини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва. Комр зберга натяк на колишню розкш. Це були свордн бесди з самим собою, коли вн намагався розбратись у свох думках та пошуках. Все возможно тебе избавь же меня от этой чаши. Трагчна смерть вчителя сина принесла учасникам под глибоке горе.

Зосереджен його словами, вони порвнюють розтнений труп з малюнками в анатомчному апасе. Художник гранично обмежу себе в кольор. С раннего возраста и до самой смерти в сердце Рубенса жил один определенный тип красоты.

вангельськ сюжети часто трактував як сцени з життя народу («Притча про робтникв на винограднику», 1637 «Свята родина», 1645, — обидв в Ермтаж). Визначним явищем у театр стала пса Дмитра Кедрна (1907– 1945) «Рембрандт» (за вршованою поемою 1940 р. ). Его образ полон глубокой внутренней значительности. Хрупкая девушка нежно поддерживает руками его хладные ступни. По случаю праздника наместник отпускал того из узников, которого выбирал народ.

зральська дослдниця Галина Любан вважа, що цей образ повязаний з фгурою Вчного Жида. Елизаветы» восхитительна во всех отношениях. У цей перод зявилося деклька його шедеврв («Автопортрет з Саскю на свох колнах» 1636). Дйшло до опки над батьком, що виконував тепер син.

Он как бы строит картину, обрамляет её, показывает её сильные и слабые стороны, не стремясь ничего приукрасить. Другие были уверены, что оградили народ от опасного богохульника и соблазнителя. Майно, нажите за клька рокв, продали за 6 тисяч флоринв.

Месяц разрывает облака и словно борется с мчащейся справа тучей. Ми не знамо мен людини, що послужили моделлю для портрета «Старий у червоному». Полные размеры триптиха: центр. Цього разу художник застосову строго симетричну композицю, зображуючи нерухомо сидячого старого у фас. Это «Снятие с креста». Художник пiдняв образотворче мистецтво на нову ступiнь, збагативши його небувалою життСФвiстю i психологiчною глибиною.

У тсному зв39язку з еволюцю творчост Рембрандта в 1640- роки варто розглядати й один з найголовнших добуткв художника – «Данаю», хоча на картин стоть дата 1636.