Рембрандт Зняття З Хреста

Реферат Опис аналз картини Рембрандта

Так исчезло нагромождение подробностей из которых трудно было извлечь основной смысл. Обидв фгури так видляються на темному тл. вдзначено насамперед досягненнями в област портрету. Творчсть Рембрандта Харменса ван Рейна (1606–1669) знамену найвищий розквт голандського мистецтва XVII столття й одну з вершин свтового мистецтва взагал. Месяц разрывает облака и словно борется с мчащейся справа тучей. Величезну роль гра заодно й манера нанесення фарби на полотно.

Величезну роль гра при цьому манера нанесення фарби на полотно. Ми не знамо мен людини, що послужили моделлю для портрету «Старий у червоному».

Ещё документы из 
категории художественная 
культура

Ещё документы из категории художественная культура

Переходя на центральную группу и акцентируя ее, свет вызывает множество оттенков. Таким чином голова права рука й у значнй мр тло Дана що очку у свой темниц коханого (по легенд закоханий в Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотого дощу) а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново у смливй широкй манер середини друго половини 1640-х рокв. Наполненная прежде народом, левая часть офорта осталась почти пустой.

Ц портрети, завжди повн достонства, обертають на себе увага динамчною невимушенстю й композицю. Но здесь они одухотворены и ожиданием чуда и горячим сочувствием самого художника к их страданиям.

Те ж вдбуваться з руками: вони здаються то судорожно стиснутими то лежачими знесилено. У заподянн фарб на полотно беруть участь й пензель, шпа тель, живець пензля але це Рембрандта здаться недостаточным—он завда фарби на полотно безпосередньо пальцем (так написана, наприклад, пaposятка лво ноги блудному сину). Но если в "Симеоне" он, удалив в глубину людскую группу, противопоставил ее богато детализированному и гигантскому окружающему пространству внутри храма, то в "Неверии Фомы" он, резко снизив уровень освещенности, приближает действующих лиц настолько близко к зрителю, что они, частично загораживая друг друга, занимают, в то же время, почти все видимое внутри рамы картины неглубокое пространство.

  • Видатний художник Рембрандт Харменс ван Рейн
  • Голова Христа (Рембрандт, Нью-Йорк)
  • Рембрандт Харменс ван Рейн (1606-1669)
  • Иисус Христос в живописи и графике
  • Культурология: Творчсть Рембрандта, Реферат
  • Практическая работа: Творчсть Рембрандта
  • Реферат на тему Творчсть Рембрандта скачати

И в этом офорте Рембрандт достиг высочайшего художественного мастерства: пространство и погруженные в него фигуры разработаны с исключительной тщательностью, каждый персонаж наделен только ему одному присущей характерностью, нет ничего приблизительного. Разом з тим художник показав конфлкт мж добром злом в душ само людини.

Маленька крана пережива в XVII ст. Художник гранично обмежу себе в кольор. Вдали, на горизонте, то есть вдоль линии, пересекающей картину пополам по горизонтали, в ночной мгле вырисовываются укрепления и купола города. Трагчна смерть вчителя сина принесла учасникам под глибоке горе.

  1. Творчсть Рембрандта Харменса ван Рейна (1606–1669)
  2. Рядом расположены достопримечательности
  3. Информация – Культура и искусство
  4. Творчсть Рембрандта – Культурология
  5. Подлться рефератом Творчсть Рембрандта

Те ж вдбуваться з руками: вони здаються то судорожно стиснутими, то лежачими знесилено. й одну з вершин свтового мистецтва взагал.

Художник на все времена. Его образ полон глубокой внутренней значительности. Все они обращены к оживающему мертвецу и среди них господствует ужас. Легенда розказана Рембрандтом з приголомшливою життвою правдою. Это классический рембрандтовский жест, очень красивый и притягательный. Поток людей кажется бесконечным. Цей час вдчаю художнх прозрнь вдбився на його полотнах. У 1632 р. Рембрандт перехав в Амстердам швидко завоював там популярнсть.

Величезну роль гра при цьому манера нанесення фарби на полотно. Мовчучи, вражен, застиглимимов льн св дки ц сцени. Художник гранично обмежу себе в кольор. Стар сюжети, глибоко гуманзован, одержують у його творчост нове життя й небувалий розвиток ("Викрадення Прозерпни", Берлн-Далем, музей "Викрадення вропи", 1632, Нью-Йорк, музей Метрополтен "Викрадення Ганимеда", 1635, Дрезден, Картинна галерея "Дана й Актеон", 1635, Вестфалия, замок Реде). Спасителем, словно не замечающим тех, кто больше других в нем нуждается.

Таким чином, голова, права рука й у значнiй мiрi тiло Данаi, що очiкуСФ у своiй темницi коханого (по легендi, закоханий в Данаю Зевс проникнув до неi у виглядi золотого дощу), а також фiгура баби-служницi виявилися написаними заново, у смiливiй широкiй манерi середини i другоi половини 1640-х рокiв. Все рдше будуть звертатися до нього з великими офцйними замовленнями. Рембрандт создает абсолютно новый для европейского искусства тип Христа, свободный от элементов традиционной идеализации (если не считать сияющего нимба над головой), тип сжигаемого внутренним огнем аскета и мечтателя, олицетворение доброты и настойчивости.

Однако в Нидерландах, выдержавших упорную, трудную, кровавую борьбу с внешними врагами, тема Голгофы (Голгофой называлась гора, на которой по евангельскому преданию был распят Христос) решалась как тема народного горя. Цар Саул задумав убити воначальника Давида. Тончайшие переливы приглушенного света играют на шитье и мехах его одежды, окаймляют его высокую светлую чалму. Те ж вдбуваться з руками: вони здаються то судорожно стиснутими, то лежачими знесилено. Образи художника одухотворен, виразн, емоцйно глибок.

дв., 1657, та н). Св. Вершина в розвитку голландського групового портрета картина «Старйшини суконного цеху, або так зван синдики» Рембрандта (1662, Рейксмюсеум, Амстердам). Ермтаж, 797), а в 1682 – врейська наречена (в амстердамському музе).

Ми не знамо мен людини що послужили моделлю для портрету «Старий у червоному».

  • Роботи схож на Творчсть Рембрандта
  • рефераты конспекты курсовые дипломные лекции шпоры
  • Что будем делать с полученным материалом

Як рзн х обличчя, хоч вс вони охоплен якоюсь одню думкою, одним спрямуванням. Але через десять рокв як показали новтн дослдження художник незадоволений первсним ршенням стотно переробля образ головно герон. Вона – сама чуйнсть, сама настороженсть.

Внизу, перед выходом, на гравюре справа – раскрытая могила, каменный гроб.

Этот жест вылеплен Рембрандтом из реального ощущения. Духовне життя людини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва. Отже, голова, пра вая рука й у значною мрою тло Данаи, що очку у свой темниц коханого (за легендою, влюбившийся в Данаю Зевс про нк до не у вигляд золотого дощу), навть постать старухи-служанки виявилися написаними наново, в смливою широко манери середини друге половини 1640-х рокв.

Видатний художник 
Рембрандт Харменс 
ван Рейн

Он звал смерть как освобождение, но она не приходила. Жанр групового портрета отримав у Голланд XVII ст. Таким чином, голова, права рука й у значнй мр тло Дана, що очку у свой темниц коханого (по легенд, закоханий в Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотого дощу), а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново, у смливй широкй манер середини друго половини 1640-х рокв. Це враження виника передусм тому, що вс, кого зобразив художник, дивляться в одному напрям.

В "Положении во гроб", 1659-ый год (высота двадцать один, ширина шестнадцать сантиметров), в огромном таинственном ночном пространстве, где все пронизано молчаливым единством и неподвижностью скорбных участников таинства, свет скрыт. " Иисус же, опять возопив громким голосом испустил дух. Художник гранично обмежу себе в кольор. Зображення членв гльд ста основною темою голландського групового портрета.

Таким чином, глядач, що розгляда цю композицю, ста свого роду учасником того, що вдбуваться: адже на нього звернути увагу дючих осб. Царський син онафан з свого друга про грозившого нього небезпеки. Демократичне й стинно гуманне перейняте гарячою врою в торжество справедливих життвих початкв воно втлило в соб сам передов й життстверджуюч де свого часу.

Скорбно смотрит вниз знающий свою судьбу измученный Христос. Замовники вважали, що якщо вони сплатили художнику рвн суми, то повинн бути зображен ним з рвною увагою.

Неюстала молода двчина Хендрк Стоффельс. Це були свордн бесди з самим собою, коли вн намагався розбратись у свох думках та пошуках. У нанесенн фарб на полотно беруть участь кисть шпатель черешок кист але це Рембрандту здаться недостатнм – вн наносить фарби на полотно безпосередньо пальцем (так написана наприклад пятка лво ноги блудного сина). З Титусом молодий батько не мг впоратися тому найняв няню для дитини – Герть Диркс, яка стала його коханкою. Однак, щастя достаток випали на частку генальному майстру не надовго. Художник гранично обмежу себе в кольор.

У тсному зв39язку з еволюцю творчост Рембрандта в 1640- роки варто розглядати й один з найголовнших добуткв художника – «Данаю», хоча на картин стоть дата 1636. Величезну роль гра заодно й манера нанесення фарби на полотно.

Таким образом, перед изобразительной поверхностью, где находится зритель, Рембрандт мыслит себе безжалостный и бесчувственный мир. Кмната оповита нжним напвмороком з рзних джерел мяко вливаться свтло, трепетно ковзаючи по обличчю Мар, освтлюючи колиску, надаючи зображеному вдтнок одухотворенност. Итак, я прикажу наказать его, а потом освобожу". Рембрандт писав його двч: у портрет 1652 року (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений сидячим в крсл з пдлоктниками, у глибокй замисленост склонившим голову на праву руку ермтажний варант тракту ту ж тему – людина наодинц з своми думами.

Зустрвшись тамно за мстом, вони попрощалися, Давид бг у гори. В ужасе от понимания предстоящих ему мучений и казни, он стремиться закрыть обеими руками свое склонившееся измученное, данное несколькими точными штрихами лицо.

У тсному звязку з еволюцю творчост Рембрандта в 1640- роки варто розглядати й один з найголовнших добуткв художника – «Данаю», хоча на картин стоть дата 1636. досить широке поширення. Його персонаж нби вихоплен променем свтла з темряви. Увагу Рембрандта звернена головним чином на передачу гри свтла тн, в цй област генальний майстер стоть на недосяжнй висот. Вон, котрий саме збирався напитися води, почув слова служниц й упявся зором у Петра.

Рембрандт писав його двч: у портрет 1652 року (Нацональна галерея Лондон) вн зображений сидячим в крсл з пдлоктниками у глибокй замисленост склонившим голову на праву руку ермтажний варант тракту ту ж тему – людина наодинц з своми думами.

Протягом 40-х рр. Ця велика картина повинна була являти собою груповий портрет членв стрлецько гльд. Рембрандт писав його двч: у портрет 1652 року (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений сидячим в крсл з пдлоктниками, у глибокй замисленост склонившим голову на праву руку ермтажний варант тракту ту ж тему – людина наодинц з своми думами. Те саме вдбуваться з руками: вони видаються то судомно стиснутими, то лежать знесилено.

Наста перод колональних захоплень, досягають небувалих розмрв торгов операц, кустарне виробництво середньовчних ремсникв витсняться, швидко розвиваються мануфактурами, в Голландю перемщаться центр вропейсько торгвл. Свтлом видлен обличчя кист рук. Веяние конца Вселенной.

Недовго провчившись в Лейденськом унверситет, молодий Рембрандт цлком вддався мистецтву. Нервне свтло осява групу, посилюючи враження рухливого натовпу. Картина «Повернення блудного сина» розповда про вчну сторю людства, яке блука невдомими шляхами, роблячи багато помилок й вддаляючись вд вчних стин. Художник пiдняв образотворче мистецтво на нову ступiнь, збагативши його небувалою життСФвiстю i психологiчною глибиною. Кожен рух, жест, погляд на картин сповнен промовисто виразност.

У тсному звязку з еволюцю творчост Рембрандта в 1640- рр. Звльнившись, померла через рк. Загалом манер Рембрандта притаманн золотисто-коричнев тони. В московском музее изобразительных искусств имени Александра Сергеевича Пушкина хранится небольшая по размерам (пятьдесят на пятьдесят сантиметров), но значительная по замыслу картина 1634-го года "Неверие апостола Фомы", выполненная не на холсте, а на квадратной деревянной доске. гал. ), Портрет Саск (дрезд.

У тсного звaposязку з еволюцю творчост Рембрандта в 1640-е роки слд розглядати з найголовнших творв худож нка — «Даная», хоча картин стоть дата 1636. У барочний перод написане «Зняття з хреста» (1634). Боже мой.

У зборах Ермтажу ц роботи добре представлен незамовленими портретами: «Старий у червоному» «Портрет бабус» «Портрет старого врея». Он просил за них сто гульденов. Зовн портрети цього пероду вдрзняються як правило великим розмром монументальними формами.

Рембрандт створив нову мальовничу мову, у якй головну роль грали тонко розроблен прийоми свтлотн насичений, емоцйно напружений колорит. Этот босой великан в длинной, ниспадающей серой одежде, с курчавыми черными волосами импозантно выпрямившись, уперев правую (близкую к нам) руку в бок и вытянув левую вверх, спокойно, лицом к лицу со смертью, повелевает исконным таинственным силам природы. Живописц того часу залишили потомству х численн зображення.

У тсному звязку з еволюцю творчост Рембрандта в 1640- роки варто розглядати й один з найголовнших добуткв художника – «Данаю» хоча на картин стоть дата 1636. Ми не знамо мен людини, що послужили моделлю для портрету «Старий у червоному». Саме в рк, коли померла його дружина, вн дописав картину «Нчна варта». Великий Рембрандт.

Весь архитектурный фон, от основания офорта до его верхней кромки, воссоздан посредством пересекающихся горизонтальных и вертикальных линий, воссоздающих прямоугольники и квадраты обращенного к нам фасадом великолепного древнеримского дворца. Весь простр картини наповнений свтлом повтрям. гал., 1634 Христос з учнями на шляху в Еммаус, в луврск.

Подбн модел давали художников блискуч можливост показати не тльки зовншн прикмети похилого вку але духовний вигляд людини.

Народився Рембрандт в Лейдене в см мрошника Харменса ван Рейна. Картини, написан м, як правило, на рвному ясно-срому тл, часто мають овальний формат (портрети пастора Елсона його дружини, 1634, Музей образотворчих мистецтв, Бостон подружжя Солманс, 1634, збори Ротшильда, Париж). Потрскують дрова, чуться неголосний одномантний стукт сокири.

Из серого пятна прилегающего к правому краю изображения далекого прямоугольного проема в высоком каменном своде они приближаются к Христу, ковыляя и спотыкаясь, стеная и плача, отчаянно жестикулируя и умоляя об исцелении. Великолепный Рембрандт. На могутньому виступ земл ростуть три дерева – велик, коряв, сильн, з важкою кроною. У Ермтаж ц роботи представлен портретами: «Старий у червоному», «Портрет бабус» «Портрет старого врея».

Служниця раптом пднесла свчку до обличчя апостола сказала: « цей був з Христом з Галле». У порвнянн з лейденськими роботами х бльше гладка фактура, пози, символчна ритмка рук (одна рука часто навмисно не показана) поворот голови нагадують скороминущсть мнливсть бароко.

Старйшини цеху сукнарв зображен в момент обговорення якихось важливих питань. Снимают апостолы, нежно опуская его по ткани вниз. По сут, людянсть проникливсть картини створються лише одним поглядом.

Художник пдняв образотворче мистецтво на нову ступнь збагативши його небувалою життвстю психологчною глибиною. Але конфлкт з пануючим середовищем не зменшить творчо енерг майстра аж до останнього року свого життя вн буде створювати чудов по сил емоцйного впливу правдивост реалстичн твори. Початок нового пероду в житт творчй дяльност майстра було вдзначено двома важливими подями, що вдбулися в 1642 роц: передчасною смертю Саск, гаряче кохано дружини, що залишила йому однорчного сина, створенням картини «Нчний дозор» – великого групового портрета амстердамських стрльцв, найвдомшого твору майстра. Это был ни с чем не сравнимый ужас. Другие были уверены, что оградили народ от опасного богохульника и соблазнителя. Легенда розказана Рембрандтом з приголомшливою життвою правдою.

А над всем этим двувременьем высится крест с телом Христа. Рембрандт писав його: в портрет 1652 го так (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений яке сидить у крсл з пдлоктниками, у глибокй задум склонившим голову праву руку эрмитажный варант тракту таку ж тему— осб у едине вдносини з своми думами. Творчсть Рембрандта Харменса ван Рейна (1606–1669) знамену найвищий розквт голландського мистецтва XVII ст. Таким образом, мы догадываемся о направлении на еще один источник яркого света, помимо фигуры Христа – он находится перед изобразительной поверхностью, справа от зрителя.

Траг чна смертьвчителя сина принесла учасникам под глибоке горе. Побудьте здесь и бодрствуйте со мною".

Число замовникв безперервно росло. Духовне життя людини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва. короткочасний, але бурхливий розквт. Он находит выражение как в позах и мимике лиц, так и особенно в жестах рук.

Распинали обычно разбойников, убийц, мятежников и преступных рабов. Вн все частше вража сучасникв смливстю новизною свох задумв. ТворчстьРембрандта Харменса ван Рейна (1606–1669) знамену найвищий розквт голандського мистецтва XVII столття й одну з вершин свтового мистецтва взагал.

Перед нами офорт "Изгнание торгующих из храма" (1635-ый год, длина семнадцать, высота четырнадцать сантиметров). Ввысь вознеслись второй и третий ярусы, последний окаймлен по бокам нишами с установленными в них статуями языческих богов.

С правой стороны мы видим видного вельможу. По случаю праздника наместник отпускал того из узников, которого выбирал народ. Изрытое зморшками обличчя старого вузлуват натруджен руки знаходять художню, промовистсть завдяки грузлому мсиву фарб, у якому переплетающиеся жирн мазки передають структуру форми, а тонк лесування надають й рух життя й. Творчсть Рембрандта Харменса ван Рейна (1606-1669) знамену найвищий розквт голландського мистецтва XVII ст. Однако пусть свершится не то, что я хочу, но то, что ты хочешь". Звдки ж мг з39явитися цей потк золотавого свтла. Не знамо мен велико людини, що став моделлю для портре та «Старий в червоному».

У традицйний для голландського мистецтва жанр групового портрета Рембрандт свою картиною «Урок анатом лкаря Тюлпа» (1632, Музей Мчу- рицхейс, Гаага) вносить нов риси: дине почуття уваги нтересу обдну слухачв лкаря Тюлпа. Этот выход задрапирован тяжелыми материями.

Подобное ощущение человека как слабой некрасивой плоти и напряженно сосредоточенной в себе души воплощено в листе "Христос в Гефсиманском саду", 1653-ий год (длина двенадцать, высота девять сантиметров). В те же годы, когда им написана живописная серия "Святых семейств" (Петербург, Кассель, Дублин), он создает самый знаменитый из своих офортов "Христос исцеляющий больных" (1642-1646-ой годы). Зосереджен його словами, вони порвнюють розтнений труп з малюнками в анатомчному апасе. той, не маючи мужност сказати правду, зркаться Христа. Полумя свчки висвтлило душевний неспокй Петра – його вагання, жах, сором за свй вчинок.

Павло у вязниц, 1627, у штутгартськй галере). А вот перед нами самый известный из офортов Рембрандта того же периода – "Воскрешение Лазаря", 1631-1632-ой годы (его высота тридцать шесть, ширина двадцать пять сантиметров).

Все определенно и твердо Христос похож на статую, отлитую из бронзы.

Творчсть Рембрандта 1650-х рр. Издавна он носит название "Лист в сто гульденов". Таким чином, голова, права рука й у значнй мр тло Дана, що очку у свой темниц коханого (по легенд, закоханий у Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотого дощу), а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново, у смливй широкй манер середини друго половини 1640-х рр. Творчсть Рембрандта Харменса ван Рейну (1606—1669) знамену найвищий розквт голландського мистецтва XVII столття й з вр шин свтового мистецтва взагал. Чтобы близкие не могли спасти распятых, у крестов выставлялась вооруженная охрана.

Рембрандт переносит нас в какую-то фантастическую подземную пещеру. Справа на втором плане слабый свет рисует группу женщин. Таким чином, голова, права рука й у значнй мр тло Дана, що очку у свой темниц коханого (по легенд, закоханий в Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотого дощу), а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново, у смливй широкй манер середини друго половини 1640-х рокв. спокйними позами. Попереду групи урочисто виступають каптан Банннг Кок його помчник. Ми не знамо мен людини, що послужили моделлю для портрету «Старий у червоному». Вершиною голландсько бароково школи стала творчсть Харменса ван Рейна Рембрандта (1606-1669), яка пройнята глибоким психологзмом.

Но есть среди этих полотен одно полотно, которое просто поражает своим величием. А лворуч йде вдалину безмежна рвнина з селищами, гаями, млинами, перелсками. Шлейф его плаща прибавляет к двум опорам – босым ногам – еще и третью.

Творчсть Рембрандта Харменса ван Рейна (1606 – 1669) знамену найвищий розквт голландського мистецтва XVII столття й одну з вершин свтового мистецтва взагал. Початок нового пероду в житт творчй дяльност майстра було вдзначено двома важливими подями, що вдбулися в 1642 р., – передчасною смертю Саск, гаряче кохано дружини, що залишила йому однорчного сина, створенням картини «Нчний дозор» – великого групового портрета амстердамських стрльцв, найвдомшого твору майстра. Перед нишей стоит небольшой низкий стол, покрытый белой скатертью. гал. ) Рембрандт з його жнкою (там же).

Еще более дивным произведением являются "Ученики в Эммаусе" (высота шестьдесят восемь, ширина шестьдесят пять сантиметров). Образи, взят з реального життя, набувають тут узагальненого значення.

И стоять будут вечно – время для них растянуто до бесконечности. Ганмед дрезденського музею).

У раннх вн зображував себе в оксамитових беретах, камзолах, плащах. С тоской и печалью сказал он им: "Душа моя объята скорбью в предчувствии смерти. Таким чином, голова, права рука й у значнй мр тло Дана, що очку у свой темниц коханого (по легенд, закоханий в Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотого дощу), а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново, у смливй широкй манер середини друго половини 1640-х рокв.

Майстернсть в област передач свтла тн вироблялося у Рембрандта поступово. Трагчна смерть вчителя сина ввела учасникв собы тия в глибоке гор. Вона подала до суду на Рембрандта, вважаючи, що вн порушив шлюбний договр, але вона програла суперечку, була спрямована у виправний будинок, в якому провела цлих 5 рокв.

Настворення образа Дана, легендарно грецько цар вни, заточено сво м батьком, щоб уникнути передв щено йому загибел в д руки онука, Рембрандта надихнулайого перша любов Саск я. Але через десять рок в, як показали нов тн досл дження, художник, незадоволений перв сним р шенням, стотно переробля образ головно геро н. Пульсация света и мрака придает всему листу внутреннее движение, которое ощущается при первом же взгляде на гравюру. Риторический жест Христа – с его внутренней слабостью и бездейственностью. Трагчна смерть вчителя сина принесла учасникам под глибоке горе.

Творчсть Рембрандта 1650-х рокв вдзначено насамперед досягненнями в област портрету. Те ж вдбуваться з руками: вони здаються то напружено стиснутими, то лежачими знесилено.

Сюжети антично мфолог надихнули Рембрандта на створення деклькох дивних добуткв, у яких сила його уяви одержала бльшу волю, багато в чому стимульовану торжествуючою естетикою барокко. Свтлом видлен обличчя кист рук.

Рембрандт писав його: в портрет 1652 го так (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений яке сидить у крсл з пдлоктниками, у стан глибоко задум склонившим голову праву руку эрмитажный варант тракту таку ж тему— осб у едине вдносини з своми думами. Духовне життя людини стало вiдтепер доступне зображенню засобами реалiстичного мистецтва. Духовне життя людини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва. В углах этой площадки находятся вылепленные во весь рост немногочисленные свидетели чуда. Отчетливо различимы фигуры двух-трех десятков человек.

У барочний перод написано «Зняття з хреста» (1634). варто розглядати й один з найголовнших добуткв художника – «Данаю», хоча на картин стоть дата 1636. Пот, подобно крови, стекает с него на землю.

Минуло близько 2 рокв, няня в будинку змнилася. У нанесенн фарб на полотно беруть участь кисть, шпатель, черешок кист але це Рембрандту здаться недостатнм – вн наносить фарби на полотно безпосередньо пальцем (так написана, наприклад, пятка лво ноги блудного сина). Духовне життя людини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва.

У нанесенн фарб на полотно беруть участь пензель, шпатель, держачок пензля але це Рембрандту здаться недостатнм – вн наносить фарби на полотно безпосередньо пальцем (так написана, наприклад, пята лво ноги блудного сина). й одну з вершин свтового мистецтва взагал.

тод, коли художник втлю Спасителя, Богоматр, учнв послдовникв Христових (Зняття з Хреста в ермта. У раннх вн зображував себе в оксамитових беретах, камзолах, плащах.

Не знамо мен велико людини, що став моделлю для портре та «Старий в червоному». Так, на картин «Вдречення святого Петра» показана велика душевна драма апостола, який у хвилину сумнвв не наважився ззнатися в тому, що вн учень Христа. Душевное потрясение, отчаяние, страх и одиночество достигают здесь трагического подъема такой могучей духовной силы, что вызывают драматические отзвуки в природе – бурные тучи и потоки дождя проходят над землей, небо и земля приходят в колебание, горный замок с прямоугольной черной башней на заднем плане, слева, кажется колеблющимся. Творчiсть Рембрандта Харменса ван Рейна (16061669) знаменуСФ найвищий розквiт голандського мистецтва XVII столiття й одну з вершин свiтового мистецтва взагалi. У зборах Ермтажу ц роботи добре представлен незамовленими портретами: «Старий у червоному», «Портрет бабус» «Портрет старого врея».

Вертикальная линия отставленного им посоха намечает главную ось картины. Все возможно тебе избавь же меня от этой чаши. Це були свордн бесди з самим собою, коли вн намагався розбратись у свох думках та пошуках. Для чего ты меня оставил. Рембрандт залишив бля сотн автопортретв.

Показова в цьому вдношенн сторя з картиною, що отримала пзнше назву «Нчний дозор» («Рота каптана Франса Банннга Кока лейтенанта Вллема ван Рейтенберга», 1642, Рейксмюсеум, Амстердам). Рембрандту подобалось писати самого себе, позуючи перед дзеркалом.

Этот молчаливый диалог, поддержанный еще и теневым контрастом (Христос и сотник выделены более детальной штриховкой) и тем, что фигура коленопреклоненного римлянина помещена ниже ряда легионеров слева и учеников Христа справа, а фигура Христа – выше. Казнь распятия на кресте была самой позорной, самой мучительной и самой жестокой. Человеческие фигуры здесь вполне подчинены тому, что происходит во Вселенной.

Художник досяга цього насамперед завдяки блискучй майстерност свтлотн, що у залежност вд сили контрастност вносить у зображення елегйну розслабленсть або драматичну напругу. А около девятого часа возопил Иисус громким голосом: "Боже мой. Величезну роль гра при цьому манера нанесення фарби на полотно.

Полотна «Даная», «Повернення блудного сина» та «Святе смейство» шедеврами свтово скарбниц. Эта непосредственная апелляция к зрителю, который из свидетеля драмы превращается в ее невольного участника, не имеет аналогии в других рембрандтовских гравюрах и перекликается с последними живописными полотнами Рембрандта, преисполненными таким же трагизмом и просветленностью, внутренней растроганностью и человечностью (картина "Давид и Урия"). Этот офорт известен нам в восьми состояниях, но в любом из них он представляет самое строго построенное из графических произведений Рембрандта (в геометрическом смысле). К 1655-му году относятся оба варианта одного из последних офортов "Христос перед народом" или "Се человек", размеры которого (длина сорок пять, высота тридцать девять сантиметров) значительно превосходят все предыдущие гравюры мастера, уступая лишь "Трем крестам". На створення образа Дана, легендарно грецько царвни, заточено свом батьком, щоб уникнути передвщено йому загибел вд руки онука, Рембрандта надихнула його перша любов – Саскя.

Середина 1630-х рок в час найб льшо близькост Рембрандта до загально вропейськогостилю барокко, пишного та гучного, насиченого театральним пафосом бурхливим рухом, контрастами св тла й т н, суперечливим сус дством натурал стичних декоративнихмомент в, чутт вост жорстокост. У барочний пер од написане Зняття з хреста 1634. Картина люстру вангельську легенду про те, як Йосип Аримафейский, Никодимта нш учн близьк Христа, одержавши дозв л П лата, зняли вноч т ло Христа, загорнули його в багату плащаницю поховали. Дуже рано виявилася у хлопчика схильнсть до живопису. Ми не знамо мен людини, що послужили моделлю для портрету «Старий у червоному». Рембрандт залишив бля сотн автопортретв.

В глубине трапеции, посередине, возвышается распятие. У тсному звязку з еволюцю творчост Рембрандта в 1640- роки варто розглядати й один з найголовнших добуткв художника – «Данаю», хоча на картин стоть дата 1636. И мы, против воли своей, заступаем место подлинных слушателей. Те ж вдбуваться з руками: вони здаються то судорожно стиснутими, то лежачими знесилено. Вн писав жанров релгйн сцени, портрети свох близьких портрети багатих замовникв, численн автопортрети (власне обличчя здавалося художнику зручним обктом для спостереження експериментв). Контуры второго и третьего ярусов образуют гигантский квадрат.

Творчсть Рембрандта Харменса ван Рейна (1606–1669) знамену найвищий розквт голандського мистецтва XVII столття й одну з вершин свтового мистецтва взагал. У «Поверненн блудного сина» нчого не вдбуваться нчого не вимовляться – усе було сказано, передумано, вистраждано дуже давно, у роки довгого чекання, але радсть зустрч, тихо свтло. В его повернутом к нам измученном лице читается полная безысходность. Духовне життя людини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва. у ермтажно Дана).

Фигуры разбойников корчатся в агонии. У барочний перод написане «Зняття з хреста» (1634). Сонячне свтло ледь пробиваться крзь товщу х листя.

Бюргери портретуются порзно, з жнками, з дтьми,, нарешт, цлими корпорацями. Вставая с колен, она высоко поднимает, сцепив ладони, свои костлявые руки.

На этом величественном фоне толпа между нами и первым ярусом дворца кажется жуткой и невзрачной лестницы и галереи второго яруса так же наполнены множеством людей – это священники в их длинных восточных облачениях. Резец гравера совершил чудеса. Рембрандту подобалось писати самого себе, позуючи перед дзеркалом. В 1654-ом году Рембрандт гравирует один из самых великолепных своих офортов – "Снятие с креста" (высота двадцать один, ширина шестнадцать сантиметров), в чем-то схожий с написанной им за двадцать лет до того картиной из Эрмитажа, с которой мы уже знакомы. Початок нового пероду у житт й творчо дяльност масте ра вдзначалося двома важливих подй, що сталися у 1642 року: передчасно смертю Саск, палко кохано дружини, залишила йому однорчного сина, створення картини «Нчний до зор»— великого групового портрета амстердамських стрлкв, найзнаменитшого твори майстра.

в Амстердам) Повернення блудного сина (мп. Те саме вдбуваться з руками: вони видаються то судомно стиснутими, то лежать знесилено.

муз., 1648: гравюра Христос зцлю хворих Поклонння волхвв, у букингемск. Рембрандт створив нову мальовничу мову, у якй головну роль грали тонко розроблен прийоми свтлотн насичений, емоцйно напружений колорит. Весь ушедший в себя, с опущенным взором, отрешенный от трагедии, легионер перед левым крестом, на коне, в высокой шапке и с поднятым копьем, словно живет в ином временном измерении предельно растянутом, протяженном, замедленном. Легендарозказана Рембрандтом з приголомшливою житт вою правдою. Но именно в этом ужасе, в этом отчаянии раскрывает Рембрандт тот человеческий порыв, который объединяет людей и приводит их к общности и близости. Она соединяла физическую пытку с нравственным унижением.

А що ж сталося з Герть Диркс. Поразителен и действен рембрандтовский схематизм. Это «Снятие с креста». Свтлом видлен обличчя кист рук.

Добуток це повно теплого почуття й краси. Духовне життя людини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва. Узагальнений, епчний образ природи створю художник в офорт «Три дерева» (1643 р. ). Один из стоявших рядом слышал слова Иисуса: "Господи, прости им ибо не ведают они, что творят".

Волнообразные складки на его одежде очень круты, почти осязаемы по ним проходит резкая граница тени (слева) и света (справа). Апостол принимает его с заметным усилием, но так бережно, так осторожно, что мы понимаем – трагедия Христа стала его личной трагедией. Митець зажив слави ще за життя, однак помер у жахливй скрут.

Сверху стена пещеры убрана оружием покойного – святого Лазаря, друга Христа. Спаситель сказал: "Свершилось" (то есть исполнилось обетование Божие, совершено спасение человеческого рода). Легенда розказано Рембрандтом з приголомшливою життво прав дой. Духовне життя людини стало вдтепер доступне зображенню засобами реалстичного мистецтва.

Тщательность проработки как отдельных героев, так и толпы в целом далека от сухости: как в обрисовке действия обилие подробностей не заслоняет главного, так и в самом перспективном светотеневом решении отдельные мотивы, бесчисленные нюансы штриха, формы и освещенности подчинены общему замыслу и господствующему в гравюре мощному контрасту темного и светлого. Не случайно в империи от этого ужаснейшего и гнуснейшего вида смерти избавляли всех, кто имел римское гражданство. Картина написана на бблйний сюжет.

Точка схода приходится на его ярко освещенное лицо. А в этом треугольнике и размещена фигура главного героя, сидящего за столом – Христа. Таким чином, голова, права рука й у значнй мр тло Дана, що очку у свой темниц коханого (по легенд, закоханий в Данаю Зевс проникнув до не у вигляд золотого дощу), а також фгура баби-служниц виявилися написаними заново, у смливй широкй манер середини друго половини 1640-х рокв.

Ц професйн корпорац, так зван гльд, народжен середньовчною епохою в перод ндерландсько революц, часто грали роль бойових органзацй, ще не були знищен розвитком капталстичного виробництва досить успшно продовжували снувати в голландських мстах XVII ст. Величезну роль гра при цьому манера нанесення фарби на полотно. Але вершиною ц сер мфологчних полотен, безсумнвно, "Даная" (1636, Санкт-Петербург, Державний Ермтаж), сама прекрасна "одалска" Рембрандта, дивний приклад злиття людяност й поез, настльки властивого всй творчост художника. Рембрандт писав його двч: у портрет 1652 року (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений сидячим в крсл з пдлоктниками, у глибокй замисленост склонившим голову на праву руку ермтажний варант тракту ту ж тему – людина наодинц з своми думами. Мовчазн, вражен, застигли свдки ц сцени.

Рембрандт клька раз звертаться до теми святого смейства. Рембрандт писав його двч: у портрет 1652 р. (Нацональна галерея, Лондон) вн зображений сидячим в крсл з пдлоктниками, у глибокй задум схиливши голову на праву руку ермтажний варант тракту ту ж тему – людина наодинц з своми думками. Яскраве сяйво висвтлю Давида й онафана, скриться на багатих схдних одягах, кида свтл вдблиски на прикраси, на дорогоцнний перев39яз золотий меч.

Между тем, во время страданий Спасителя на Голгофе происходило великое знамение. Тиша, спокй порушуються лише звичними звуками життя в будинку. Пилат обращается к кому-то как бы поверх голов по-видимому, к нам.