Сандро Боттічеллі Народження Венери
Ангел флоренции: ким була загадкова венера сандро боттчелл
Нагая Венера стоть на золотий, сяючою раковин, яка пливе до берега по морськй ряби. Вона стоть на краю легко раковини, ледве торкаючись ногами, втер несе до земл. Мы видим ее в бесчисленных «Мадоннах», в произведениях на тему «Крещение Христа» и «Коронование Марии». Картина «Народження Венери» опису античний мф народження богин любов з морсько пни. Пропорц фгур порушуються для посилення психологчно виразност. Он парит и отдыхает над всем, что только есть нежного».
Потм Рафаель вчився у вдомого майстра того часу Птро Перуджино. Сложные многофигурные композиции не всегда удавались художнику, вот таким образом в некоторых его работах фрагменты производят большее впечатление, чем вся картина (так, например, распадается на отдельные изумительные группы «Весна»). Праща (ремнь для кидання каменв) перекинута за спину. У мст, колишньому колискою гуманстично думки тал, вдбулася переоцнка цнностей.
Давид зображений оголеним, як це робили скульптори Стародавньо Грец. Боттчелл належать, по крайнього заходу, одинадцять постатей римських тат з верхнього низки розписв, навть три сцени основного циклу, вдтворюючого розташован одне проти друга епзоди з цивлзованого життя Мойсея Христа: "Юнсть Мойсея", "Искушения Христа" (навпаки) "Покарання повсталихЛевитов". Благоговение, молитвенный восторг перед явлением божества (не важно – языческого или христианского), несущего миру любовь и красоту, призван был воплотить Боттичелли в своем творении.
«Величайшим художником линии из всех, которые только существовали в Европе», назвал Боттичелли в начале 20-го столетия крупнейший исследователь живописи итальянского Возрождения, английский искусствовед Б. Беренсон и это суждение остается справедливым до сегодняшнего дня. Хоча Сандро Ботчелл то лише псевдонм, справжнм менем художника було Алессандро Флпеп. Нагая Венера стоть на золотий, сяючою раковин, яка пливе до берега по морськй ряби. Настоящая фамилия художника — Алессандро Филипепи, а Боттичелли («Бочоночек») — это смешное прозвище, которое дали старшему брату художника и которое навсегда прилепилось к нему самому.
Вольность. Народився у Флоренц в 1444 (або 1445) роц у родин чинбаря шкри Марано д Ванн Флпеп (прзвисько Боттчелл, що означа «бочонок», насправд належало його старшому братов). Довелось розписати бля 600 м2 площ, причому на стел, лежачи на спин на риштуванн. За словами Вазар, мж ювелрами живописцями в той час снувала настльки тсний звязок, що вступити в майстерню одних означало отримати прямий доступ до ремеслу нших, Сандро, неабияк досвдчений в малюнку — мистецтв необхдному для точного впевненого «чорнння», незабаром захопився живописом виршив присвятити себе й, не забуваючи при цьому найцннших урокв ювелрного мистецтва, зокрема чткост в накресленн контурних лнй та вмлого застосування золота, надал часто використовувався художником як домшка до фарб або в чистому вигляд для фону.
Не построил своего дома, не свил семьи. Твори на релгйн та мфологчн теми («Весна», близько 1477-1478 «Народження Венери», близько 1483-1484) вдзначен натхненною поезю, грою лнйних ритмв, тонким колоритом. Якщо врити його бографа, Джорджо Вазар, живописця мучили наприкнц життя хвороба немч. Дослдники дентифкують його з картиною «Мадонна з гранатом». Композиция «Рождения Венеры» проста и традиционна.
короткий опис картини народження венери сандро ботичелли
Картина написана художником темперою (по-талйськи tempera, вд temperare – змшувати фарби). Стремясь заглушить страдания, художник запечатлевал Симонетту Веспуччи в своих картинах. ронм. Предмети, що оточують св. У них також виявляться початок змни колориту, який ста бльш яскравим насиченим, на вдмну вд блдо палтри Флппо Лпп, яка переважала в раннй картин Боттчелл – Поклонння волхвв.
Картина символзу перемогу кохання над вйною, або поки кохання пильну, вйна спить. Представник Раннього Вдродження. Свою картину Народження Венери Боттчелл писав майже в той же час, коли Леонардо працював над Мадонною в скелях (1483), а його несамовите Оплакування (Положення в труну Мюнхен) сучасне ранньому Оплакуванню (Пьета, 1498) Мкеланджело – одному з найспокйнших гармонйнших творнь скульптора. Он парит и отдыхает над всем, что только есть нежного. На берегу Острова Кипр её ждёт одна из мифических граций.
посмшка, що приталась у куточках губ, дивним чином не вдповда погляду. Пиры, карнавалы, турниры, невиданно пышные городские празднества следовали друг за другом. З цього часу його творчсть, а це перод розквту, повязано з мям Медч.
Прикольн конкурси на День народження для дтей дорослих
Варнави роботи Боттчелл). Так библиотека современников художника братьев Маяно (итал. У них описуться, як бог втру Зефр гнав Венеру до берега в раковин.
Образи антично мфолог набувають у нього свордно казковост, меланхолйно чарвност («Весна», бл. Аристотель простира руку над землею, стверджуючи матеральну сутнсть речей. Винятковий нтерес представля його серя люстрацй до Божественно комед Данте. На картин «Народження Венери» тсно обйняти один одного бог втрв Зефр його дружина Хлориду-Флора (чий образ Боттчелл використовував в ншому свому полотн – «Весна») свом диханням ласкаво направляють Венеру до берега острова Кфера.
Прикольн конкурси на День народження для дтей дорослих
У 1494 роц з мста був вигнаний спадкомець Прекрасного, Про, нш Медч. Але все ж таки у памят нащадкв вн залишився як генальний художник.
Це природа взагал, прекрасна незмнна. Однак, через свого сусда Джорджо Антоно Веспучч, Боттчелл був вхожий в коло нтелектуально елти Флоренц. Вс ц якост присутн у фресц Св. Невдомо, хто з смейства Медч був замовником. Хоча Сандро Ботчелл то лише псевдонм, справжнм менем художника було Алессандро Флпеп. Платон вказу Аристотелю на небо, пдкреслюючи духовну, божественну основу свту.
Примром, розпис «Створення Адама». Пурпурний хтон, якимОра прикрива наготу богин любов, можливо, вдповдно до трактатунеоплатоника Порфиря «Про печер нмф» означа душу, одевающуюся плоттю, сходячи у свт. Псля смерт Савонароли Боттчелл впада у вдчай. (Интересно, что этот жест во времена античности символизировал плодородие и наслаждение, а отнюдь не целомудрие. ) Плоть Венеры – жемчужно мерцающая, кажущаяся твердой – похожа на мрамор. Подбно площинному декоративному узору на килим, розташовуються фгури на картин Боттчелл. Возможно, знакомство с «Рождением Венеры» – прекраснейшей среди картин Боттичелли, поможет нам это понять.
- Народження Венери (картина Боттчелл)
- Сандро Боттчелл «Народження Венери»
- Реферат Картина Сандро Боттчелл "Народження Венери"
- Рождение Венеры, Сандро Боттичелли
- «Народження Венери» – тамна мова знаменитого полотна
- Народження Венери Сандро Боттчелл
- История одного шедевра: «Рождение Венеры» Боттичелли
Один з них, Амерго Веспучч (1454-1512), вдомий торговець дослдник, мям якого названа Америка. Тондо призначалися для прикраси квартир флорентйсько знат або для колекцй творв мистецтва. Тем не менее, остаётся весьма вероятным, что эта картина Боттичелли была заказана для какой-то загородной резиденции. Центральний образ картини — богиня Венера, породжена з пни морсько, подпливающая на раковин до берега. Сидячому на трон царю в два вуха шепчуть Невгластво та Пдозра.
Вдкривши власну майстерню, молода людина досить швидко здобув популярнсть визнання. Такие монументальные полотна (напомним, размер картины 172 х 278 см) пришли на смену гобеленам и фрескам в загородных домах флорентийской знати. Ця цкава картина, називаться Наклеп. Вн постйно мав безлч учнв, допомагав м та керував з батьквською любовю». 5 жовтня 1482 рокуСиньория доручила Сандро поруч з такими досвдченими живописцями, як Грландайо, Перуджино ПaposроПоллайоло, виконати фрески в ЗалЛилий вПалаццо деПриори (тепер називатьсяПалаццоВеккио).
- Описание картины «Рождение Венеры»
- Описание картины Сандро Боттичелли «Рождение Венеры»
- Весна Народження Венери як вдображення епохи Вдродження
- Рождение Венеры картина Сандро Боттичелли
(Интересно, что этот жест во времена античности символизировал плодородие и наслаждение, а отнюдь не целомудрие. ) Плоть Венеры – жемчужно мерцающая, кажущаяся твердой – похожа на мрамор. Ее ранний уход оплакивал и Сандро Боттичелли, который писал с нее Венеру и Весну. люстрац до «Божественно комед» Данте, гострохарактерн витончен портрети («Джулано Медч»). В центр картини зображено прекрасну Венеру – богиню кохання. «Странно подумать, что лет пятьдесят назад Боттичелли считался одним из темных художников переходного времени, которые прошли в мире лишь затем, чтобы приготовить путь Рафаэлю», – писал в своих «Образах Италии» замечательный историк искусства Павел Муратов.
Судьба Боттичелли была сложной и полной тревожных раздумий, сомнений и испытаний. Бльше чотирьох рокв неймоврних зусиль вддав Мкеланджело цй прац. Дв нш двчин, як заплтають волосся наклепу, символзують Пдступнсть та Брехню.
Неподалк вдома Боттчелл перебувала лкарня Сан Мартно делла Скала, де у 1481 року художник написав на стн лодж фреску "Благовщення" (Флоренця, Уффц). У Сандро здесь впервые проступает даль, осененная краем строения, похожего на руины, то есть фон воспринимается как современный, а на переднем плане кентавр (из туловища лошади высокий голый бюст мужчины с кудрявыми волосами и бородой, на лице мука) и женская фигура с длинным копьем, но в платье из той же материи и почти с теми же цветами, как у Весны. Цей стиль в тй чи ншй форм характерний для творв Боттчелл 1490-х початку 1500-х рокв, навть для алегорично картини Наклеп (Уффц), в якй майстер звеличу власний твр, асоцюючи його з творнням Апеллеса, найбльшого з давньогрецьких живописцв. Вони навть не помчають один одного. В это время, в зените своей славы, Боттичелли, «как человек полный неожиданностей», по словам Джорджо Вазари, увлекается проповедями Савонаролы и иллюстрацией «Божественной комедии» Данте.
- Ангел Флоренции: кем была загадочная Венера Сандро Боттичелли
- Панно «Народження Венери» (Сандро Боттчелл)
- Твр по картин Боттичелли «Народження Венери» — Боттичелли Сандро
- Сандро Боттчелл бографя коротка
Мы видим ее в бесчисленных «Мадоннах», в произведениях на тему «Крещение Христа» и «Коронование Марии». Флорентийцы прославляли свой город, не только сочиняя хвалебные послания. Ее игриво развеваемые ветром вокруг лица волосам Боттичелли искусно придал особенный блеск тонкими золотыми штрихами. Дв картини, написан псля падння Медчи в 1494 пд впливом проповдей Джироламо Савонароли (1452-1498), – Розпяття Мстичне Рздво (1500) – представляють собою втлення непохитно ври Боттчелл у вдродження Церкви. Вн використовував прийоми принципи, викладен в першому видатному теоретичному трактат про ренесансний живопис, що належить перу Леона Батсти Альберт (Про живопис, 1435-1436), експериментував з перспективою.
До появления труда всей его жизни оставалось всего три года. Однако «Рождение Венеры» никогда не упоминалось в инвентарях их имущества. Його «прекрасною дамою» була Симонетта Веспучч, в яку був безнадйно закоханий Джулано, мабуть, не вн один. Рафаель прожив усього 37 рокв (1483—1520), але й протягом цього недовгого строку зумв залишити багатогранний творчий спадок.
- Емл Ратажковски порвняла сво фото з картиною Сандро Боттчелл "Народження Венери"
- Другие картины Сандро Боттичелли
- «Народження Венери» Сандро Боттчелл – сторя значення
- Газов котли Будерус: огляд моделей, характеристики, поради з вибору, вдгуки покупцв
- Насос гдропдсилювача: дагностика та ремонт
- Рулон рубероду: розмр, вага, технчн характеристики
Разом з тим картину найглибшим чином вдрзня вд античних памяток те, що художник зобразив не фзичну сутичку Мнерви кентавра — «кентавромахию», але «психомахию». Жнка спокйно, задумливо, навть дещо холодно дивиться на глядача. Но даже если мы никогда не узнаем, чьи прекрасные черты запечатлел Боттичелли, несомненно одно: лицо Венеры – самое одухотворенное из всех, написанных художником идеальное воплощение того особого «боттичеллиевского» типа, который безошибочно узнается в произведениях мастера. Себастьян Боттчелл – сама поллайоловская з всх його картин. Майстер вдтворив вс нюанси оригналу, використовуючи самоцвтну крихту дорогоцнн камен. (Лоренцо де Кред, колишнй компаньйон Боттчелл, знищив клька свох ескзв з нагими фгурами. ) Ботчелл був на площ деяк бографи тих рокв, пишуть, що, пддавшись загальному настрою, спалив клька ескзв (картини перебували у замовникв), але нема точних свдчень При пдтримкою папи Римського Олександра VI Савонарола був звинувачений в рес засудили до смерт.
Овдй повдомля про його дружину Хлориди, що обйма Зефру руками ногами. Ангел Леонардо виявився набагато кращим, нж фгури, написан рукою Верроккйо. Одновременно эта картина несет в себе массу загадок. До цього пероду вдносяться перш самостйн роботи художника, з 1469 року працював в будинку батька.
Видаться малоймоврним, що Боттчелл були знавцем оригнальних грецьких римських текств. Там в блому Ори берегом йдуть, м втер куйовдить волосся золот. Псля повернення з Риму вн пише ряд картин на мфологчн теми. Так, в Венере они видели прообраз Мадонны, миф о рождении богини любви и красоты из морской пены истолковывали как стремление души к Богу ибо, согласно учению Фичино, «красота – это божественный свет, пронизывающий все сущее, а любовь – связующая сила, движущая мир к Богу».
До ювелру ("якомусьБоттичелло", як у Вазар, людин, особистсть якого з сьогодн не встановлено), вдправив Алессандро батько, стомившись вд його "екстравагантного розуму", обдарованого здатна до вченню, але неспокйного дос пр не знахдок стинного покликання можливо, Мариано хотв, щоб молодший син пшов стопами Антоно, працював ювелром, по меншою мрою, з 1457 року, що поклало б початок не великому, але надйному смейному пдпримству. Перед нею з посмшкою небо стих. Лоренцо д Пьерфранческо Медч – двоюрдний брат Лоренцо Прекрасного, герцога Флоренц.
Возможно, знакомство с «Рождением Венеры» – прекраснейшей среди картин Боттичелли, поможет нам это понять. Картина Рождение Венеры написана Боттичелли около 1485 года, когда (по выражению Вазари) художник уже настолько уверенно владеет кистью, что может изображать на своих полотнах все, что захочет. Смерть ее стала глубоким личным горем для художника.
- Найкраща домашня метеостанця: поради щодо вибору та вдгуки
- Заточка ножв для мясорубки: способи та обладнання
- Баки для води на дачу на вс випадки життя
- Порошковий дрт для напвавтомата: особливост застосування, властивост, цна
- Як провести випускний в дитячому саду: сучасн сценар деального свята
- Як доглядати за каланхое в домашнх умовах: поради та рекомендац
Пропонувалося розумння картини як взагал перемоги сил миру над силами руйнування. У 1465 роц Флпа написав «Мадонну з Немовлям ангелами», нин збергаться в Уффц вона стала незаперечним зразком по композиц стилю для деяких раннх робт Боттчелл, а саме, «Мадонни з Немовлям ангелом» (галерея Виховного будинку, Флоренця) та «Мадонни на лодж» (Уффц). Так пурпурна мантя в руках у Грац мала не тльки декоративну, але ритуальну функцю. Неосяжний талант Леонардо вдкрився рано, у роки навчання. Згодом замисел розрсся розписи вкрили все склепння та його бчн частини.
Боттичелли (1445-1510) жил в одну эпоху с Леонардо да Винчи, он видел, как устанавливали во Флоренции статую Давида, которая была творением молодого Микеланджело, он умер лишь на десять лет раньше Рафаэля, но между этими мастерами и ним была целая эпоха. Великими поетами свтлотн перспективи були Леонардо Рафаель. У середн столття так атрибути Венери, як троянди раковина, стали асоцюватися з Двою Марю. Перш уроки живопису йому дав батько, Джованн Сант, художникь та поет. Це вдбилося на настро картини, внсши в не ноту смутку розумння швидкоплинност буття. По возвращении из Рима Боттичелли повторил, а скорее, заново продумав, может быть, не без помощи Полициано, создал «Палладу и кентавра» (1482), удивительную картину, содержание которой неуловимо и бесконечно. раковина з пною – як жив, видно – блиск оч богин ллють.
Дво янголят спрямовують вгору мрйливий погляд. Мати з посмшкою спостерга, як дитина намагаться дотягнутись до квтки. Майже для всх характерна яскраво виражена площиннсть лнеарнсть в трактуванн форми, зднан з вдвертим маньризмом. Народження Венери Сандро Боттчелл заслуженовважаться шедевром свтового живопису. Вн був кервником процвтаючо майстерн, що працювала в тих же жанрах, що сам майстер, в якй створювалася продукця рзно якост. Боттчелл належать, по крайнього заходу, одинадцять постатей римських тат з верхнього низки розписв, навть три сцени основного циклу, вдтворюючого розташован одне проти друга епзоди з цивлзованого життя Мойсея Христа: Юнсть Мойсея, Искушения Христа (навпаки) Покарання повсталихЛевитов.
- Нжна запечена картопля в духовц з сиром: рзн варанти
- Боттичелли – эстет с большой буквы
- Вдео: Боттчелл, Народження Венери
- Вдео: У музей – без повдка / Сандро Боттчелл "Венера Марс"
- Сандро Боттичелли «Рождение Венеры»
Ритм х падння подбний ритму хвиль, утворених рухом раковини. В роки найбльшо творчо продуктивност Боттчелл був досить тсно повязаний з «двором» Лоренцо Медч, багато хто з найбльш вдомих творв художника 70-80-х рокв написан ним за замовленням членв цього смейства нш були навян вршами Полцано або виявляють вплив лтературних суперечок учених-гуманств, друзв Лоренцо Прекрасного (1449-1492), яких вн збрав при свому двор. Дв знаменит парн композиц сторя Юдф (Флоренця, Уффци), також належать до раннх творв майстра (бл.
Образ Мадонни був одним з найулюбленших у творчост Рафаеля. Вн зумв придбати в мст багато прихильникв. Называя Боттичелли «одним из первых художников нового человеческого сознания», Муратов в 1910 году писал: «Его беспокойная душа утратила простую гармонию мира так же, как утратили ее мы».
Картини символзують вигнання смейства Медч вдновлення Флоренц, як республки. Венера, з тлом антично богин обличчям мадонни, залишаться байдужою до жагучому диханню Зефиров, пдганяти раковину до земл, що сприяють перетворенню з Венери Уран в Афродту, тобто в бльш земне божество (таким чином, вони аналогчн Зефр Хлор в Прмавера). Вже з юних лт, коли з народження, Сандро мстить у соб високе прагнення до краси, глибоке спвчуття особистсть Боттчелл вдчуваться вже зовсм негаразд, як ранше.
Можливо, вн був знайомий з поетом Анжело Полцано (1454–1494), який в одному з свох вршв описував народження Венери. Рождение Венеры Сандро Боттичелли заслуженно считается шедевром мировой живописи. Боттчелл належать принаймн одинадцять постатей римських пап з верхнього ряду розписв, а також три сцени основного циклу, яке вдтворю розташован один проти одного епзоди з життя Мойсея, Христа: «Юнсть Мойсея», «Спокуси Христа» (навпроти) «Покарання повсталих Левтв». Вираз обличчя загадковим тамничим. Согласно другим версиям изначально заказчиком был абсолютно другой человек.
- Бблотека укрансько мови та лтератури
- Сандро Боттичелли Рождение Венеры
- Самое интересное в виде мозаики
Настоящая фамилия художника – Алессандро Филипепи, а Боттичелли (Бочоночек) – это смешное прозвище, которое дали старшему брату художника и которое навсегда прилепилось к нему самому. Варнави роботи Боттчелл). сну багато рзних пояснень сюжету Весни. До числа кращих належать Ввтар Бард з зображенням Богоматер з немовлям св. «Рифмуются» золотые штрихи на крыльях ветров и на листьях апельсиновых деревьев волнистые кудри оры и Зефира подобны прибрежным волнам.
В оформлении этого действа участвовал Боттичелли изобразивший на персональном знамени Джулиано Симонетту в образе Минервы в белом платье, с головой Медузы Горгоны в руках. В отличие от «Весны», «Рождение Венеры» написано на холсте. На картин Боттчелл ми бачимо трохи бльше пзнй мить – той, коли богиня любов виходить з моря на берег. Псля смерт батька главою см став старший брат, заможний бржовий длок, прозваний Боттчелл («Бочка»), то через округло фгури, то з-за нестриманост до вина.
Серед них, пддавалися психозу, були художники. Боттчелл виконав три сцени. Якраз цей епзод представив у поем «Станси на турнр» («Stanze per la Giostra») натхненний класичною традицю сучасник Сандро Боттчелл, Анджело Полцано.
Однак «Народження Венери» нколи не згадувалося в нвентарях хнього майна. Он превращал жизнь в искусство и искусство становилось для него подлинной жизнью. Гером сьогодншньо публкац стане ще один видатний художник епохи Ренесансу, вдомий усм як Сандро Ботчелл (1445-1510). «Рождение Венеры» – одна из тех медитативных картин, в которые можно погружаться, кажется, бесконечно, находя все новые соответствия между контурами гибких фигур, потоками струящихся волос, водоворотами тканей излучинами берегов.
1470, Флоренця, Уффци) «Мадонна з Немовлям двома ангелами» (1468-1469, Неаполь, музей Каподмонте), де знайдений оптимальний синтез урокв Лпп Веррокко. И Боттичелли, вместе со многими другими несправедливо забытыми мастерами, вернулся к нам. По словам Полициано, случайный наблюдатель мог бы увидеть при этом вспышку глаз богини. Якраз цей епзод представив у поем «Станси на турнр» («Stanze per la Giostra») натхненний класичною традицю сучасник Сандро Боттчелл, Анджело Полцано. В оформлении этого действа участвовал Боттичелли изобразивший на персональном знамени Джулиано Симонетту в образе Минервы в белом платье, с головой Медузы Горгоны в руках. И все же с тех пор, как прерафаэлиты вернули миру золотоволосую богиню любви, каждое новое поколение пытается найти единственно верные слова и разгадать тайну ее притягательности. Вона не помчала скромного художника не пдозрювала про те, що була для нього деалом краси.
Ц вдгуки характеризують Рафаеля як людину дивно чарвност. Згдно з мфами про римсько-грецьких богв, у момент народження Венери вперше зацвла троянда. Но он был очень счастлив тем, что умел запечатлевать в своих картинах проявления Красоты. Отже, образи Весни носять космологически-духовний характер.
Як бачимо на картин – Марс спить, кохання приспало вйну. Бля не мсцева нмфа втка вд фавна (мабуть там не обйшлось без Амура) Три двчини в правй частин картини грацями, а юнак бля них то Меркурй – посланець богв. Сказали б: море справжн тут.
ронма диха впевненстю гднстю. Саме на цей перод встановився тсний контакт мж живописцем членв смapos Медч, визнаними правителями Флоренц. У центр — Платон та Аристотель.
Удлиненные пропорции и характерный изгиб тела в виде латинской буквы «S» обращают нас к искусству готики. Но не это делает ее шедевром, а непогрешимое совершенство целого и каждой детали.
(Саме на честь одного з членв ц см – флорентйського мореплавця Амерго Веспуч, Американський континент був названий Америкою) На картин зображено прекрасну богиню кохання Венеру та задиристого бога вйни Марса. Перше вдоме нам тондо, датовану смдесятими роками, — це «Поклонння волхвв» (Лондон, Нацональна галерея), можливо служило кришкою столу в будинку Пучч. Еще спустя пару лет, в 1470 году, он начал самостоятельную работу. Що ж стосуться його чоловчих портретв, то до шедеврв художника можна вднести лише «Лоренцано» за його вражаючу життвсть, а також портрет молодо людини (Лондонська нацональна галерея), де з винятковою експресю передано вираження любов. У цй точц виражено весь пафос сцени, весь глибинний задум.
Прекрасная статуя – вот слова, которые приходят на ум при взгляде на недвижную фигуру богини и которые осознанно адресовал своим зрителям художник. Оставив на время свои любимые евангельские сюжеты «Мадонна с младенцем» и «Поклонение волхвов», он создал четыре заказные работы на темы античных мифов: «Паллада и кентавр», «Венера и Марс», «Весна», «Рождение Венеры». Боттчелл належав до вдомих портретиств доби. Останн з картин присвячен двом героням Стародавнього Риму – Лукрец Вргн.
Злва вд Венери можна побачити квтучу пан, яка босими ногами елегантно ступа по земл. Леонардо надав цьому образу особливо теплоти та невимушеност. Образцом для художников был признан Рафаэль с его непогрешимой верностью натуре.
Флоренця часв правлння Медч була мстом лицарських турнрв, маскарадв, святкових походв. Приблизно в цей же час Боттчелл пише епзоди з стор Настаджио дель Онести (Боккачио Декамерон), Паллада Кентавр Венера Марс. Спочатку Мкеланджело планував розписати лише люнети (простори над арками) та зобразити 12 апостолв. Також Боттчелл, ймоврно, спирався на Трактат про живопис Ченнн Ченнн, що опису серед ншого технку дроблення лазуриту для отримання синьо фарби (волошки на сукн Грац) принцип нанесення найтоншого листового золота (пурпурна накидка Венери).
Бблйн сцени зображен на тл розкшних пейзажв, де то й справа виникають силуети будвель Стародавнього Риму (наприклад, Арка Костянтина в останньому епзод), а також наполегливо повторюються детал, як означають данина поваги до замовника — пап Сиксту IV з роду делла Ровере: його геральдичний символ — дуб поднання жовтого з блакитним — кольорв герба делла Ровере, використане в одяз Аарона в останнй картин. Нагая Венера стоит на золотой, сияющей раковине, которая плывёт к берегу по морской ряби. До цих пр виклика сумнв походження прзвиська Сандро — «Боттчелл»: можливо, воно утворене вд прзвиська старшого брата, який, бажаючи допомогти старючому батьков, судячи з усього, багато займався вихованням молодшого дитини а може бути, прзвисько виникло за спвзвучнстю з ремеслом другого брата, Антоно. Во Флоренции близилась к концу блистательная эпоха Медичи.
посередин пану образ тамничо та прекрасно жнки. Юна флорентйка, що вдягнена за модою кнця XV ст., забавля дитину грою з букетиком квтв. У свтл чтко вирзняються ус предмети та фарби, видно кожну травинку, кожну квточку. Венера с кожей мраморного цвета поднимается рядом с ней над океаном, как статуя.
Себастьяна, який був дуже урочисто встановлено в церкв Санта Мар Маджиори (Маддог), у Флоренц, Зявляються прекрасн мадонни, випромнююч просвтлену лагднсть Але найбльшу популярнсть вн отримав, коли, приблизно в 1475г, виконав Поклонння волхвв для монастиря Санта маря Новела, де в оточенн Мар зобразив членв смейства Медч. Боттичелли принадлежал раннему Возрождению, кватроченто, его младшие современники – Высокому Возрождению, определившему развитие европейского искусства, по крайней мере, на три столетия. Сандро Боттичелли (1445-1510) жил в одно время с Леонардо да Винчи, он видел, как во Флоренции устанавливали созданную молодым Микеланджело статую Давида, он умер всего на 10 лет раньше Рафаэля, но от этих мастеров его отделяла целая эпоха. Бблйн сцени зображен натомсть розкшних пейзажв, де той йдеться виникають силуети будвель Стародавнього Риму (наприклад, АРКА Костянтина у тому епзод), навть наполегливо повторюються детал, як означають данина до замовника – татовСиксту IV з ц родини деллаРовере: його геральдичний символ – дуб поднання жовтого з блакитним – квтв герба деллаРовере, використане у шатах Аарона у вищйкартине. 5 жовтня 1482 рокуСиньория доручила Сандро поруч з такими досвдченими живописцями, як Грландайо, Перуджино ПaposроПоллайоло, виконати фрески в ЗалЛилий вПалаццо деПриори (тепер називатьсяПалаццоВеккио). Так пурпурна мантя в руках у Грац мала не тльки декоративну, а й ритуальну функцю. Справжн м39я художника – Алессандро Флпеп (для друзв Сандро).
Так, грац з Весни входять до класично групи трьох грацй, а поза Венери з Народження Венери – до типу Venus Pudica (Венера соромязлива). Деяк вчен бачать у цих картинах взуальне втлення основних дей флорентйських неоплатонкв, особливо Марсло Фчно (1433-1499). З ншого боку нмфа Ора, прикрашена миртом, приготувала пурпуровий плащ, щоб укрити Венеру. Вн став так сутулий, що вн мусив ти за допомогою двох палиць.
Пзнш знахдки нвентарних записв дому Медч пдтверджують, що Лоренцо володв Навесн, а однозначно докази, що саме вн був замовником Народження Венери, поки не сну. Ще через пару рокв, в 1470 роц, вн почав самостйну роботу. Вигнанка грко плаче перед порталом заможно осел, повернуто на вулицю фасадом-фортецею. Художник изобразил не само рождение богини из морской пены, а ее прибытие на остров (по одним преданиям это был Кипр, по другим – Кифера).
Во Флоренции близилась к концу блистательная эпоха Медичи. Перед ними постав свт титанв, сповнений людських пристрастей. Венера ста головною дйовою особою в картин «Венера Марс» (Лондон, Нацональна галерея), мабуть призначалася для прикраси будинку Веспучч, так як в правому верхньому кут зображено осине гнздо — геральдичний символ роду. Венера байдужа до охоронним дям цнотливоОри (аналогчно Меркурю в Примавере). Леонардо чудово вдобразив ц вдчуття у свой найвдомшй картин «Мона Лза» — портрет дружини флорентйського купця Франческо дель Джокондо. Но он был очень счастлив тем, что умел запечатлевать в своих картинах проявления Красоты.
Кожен сантиметр розпису свдчить про те, що творцем керували пристрасть та уява. 1470, Флоренця, галерея Уффци) в менш вираженй форм в двох раннх Мадоннах (Неаполь, галерея Каподмонте Бостон, музей забелли Стюарт Гарднер). К сожалению, этот штандарт не сохранился.
Еще спустя пару лет, в 1470 году, он начал самостоятельную работу. Согласно мифам о римско-греческих богах, в момент рождения Венеры впервые зацвела роза.
Це прзвисько поширилося й на нших братв. Так завершуться цей шлях – вд дилчних мрй чутливого юнака до пристрасно проповд пророка. Ритм х падння подбний до ритму хвиль, утворених рухом раковини.
Злва вд Венери можна побачити квтучу пан, яка босими ногами елегантно ступа по земл. З ншого боку нмфаОра, прикрашена миртом, приготувала пурпуровий плащ, щоб укрити Венеру. У поз зображено Венери Боттчелл явно видно вплив класично грецько скульптури. Неприступный взгляд из-под тяжелых век придает Венере холодновато-сдержанный вид. сторики мистецтва одностайно датують ц роботи 1477-1478 роками. Сандро БоттчеллСандро Боттчелл (Botticelli, Sandro) (1445-1510), один з найвидатнших художникв епохи Вдродження.
Це да йому можливсть на законнй пдстав вести спосб життя незалежного художника, вдкрити майстерню оточити себе помчниками, щоб було на кого покластися у випадку, якщо йому почнуть замовляти не тльки картини на дерев або фрески, але також малюнки модел для «штандартв та нших тканин» (Вазар), нкрустацй, втражв мозак, а також книжкових люстрацй гравюр. Це одна з найвдомших картин художника – Весна. Венера байдужа до охоронним дям цнотливоОри (аналогчно Меркурю в Примавере).
Ця картина Венера та Марс написана художником по замовленню вдомо флорентйсько см Веспуч. Там вн почав працювати над розписом кмнат Ватиканського палацу. оанном Хрестителем св. Возможно, в картине отразились впечатления художника от стихов философа и поэта Анджело Полициано, который тоже был в числе неоплатоников.
Но даже если мы никогда не узнаем, чьи прекрасные черты запечатлел Боттичелли, несомненно одно: лицо Венеры – самое одухотворенное из всех, написанных художником идеальное воплощение того особого «боттичеллиевского» типа, который безошибочно узнается в произведениях мастера. Судьба Боттичелли была сложной и полной тревожных раздумий, сомнений и испытаний. Також порадником художника мг бути флософ Марсло Фчно (1433-1499), який намагався обднати класичну флософю з християнством. Вн став так сутулий, що вн мусив ти за допомогою двох палиць. Образи Мар та янгола у «Мадонн у скелях» ввбрали у себе уявлення того часу щодо деально краси. 1475, Уффци). Також Боттчелл, ймоврно, спирався на «Трактат про живопис» Ченнно Ченнн, що опису зокрема технку дроблення лазуриту для отримання синьо фарби (волошки на сукн Грац) принцип нанесення найтоншого листового золота (пурпурна накидка Венери).
И в этом городе расцвела любовь, похожая на прекрасную сказку. Опис бога захдного втру Зефру, чи дихання приносить весну, зустрчаться у Гомера. Венера, з тлом антично богин особою мадонни, залишаться байдужою до жагучому подихуЗефиров, подгоняющих раковину до земл та, сприяють перетворенню з ВенериУрании в Афродиту, тобто у бльш земне божество (в такий спосб, вони аналогчнЗефиру Хлоре в Примавере). До ювелру (якомусьБоттичелло, як у Вазар, людин, особистсть якого з сьогодн не встановлено), вдправив Алессандро батько, стомившись вд його екстравагантного розуму, обдарованого здатна до вченню, але неспокйного дос пр не знахдок стинного покликання можливо, Мариано хотв, щоб молодший син пшов стопами Антоно, працював ювелром, по меншою мрою, з 1457 року, що поклало б початок не великому, але надйному смейному пдпримству. Главная фигура в таких работах помещена в центре, а с обеих сторон располагаются второстепенные персонажи: ангелы, святые, донаторы (заказчики произведения). Живопис стн була виконана в протягом дивно короткого пероду, тльки одинадцять мсяцв, з липня 1481г до травня 1482г.
Большинство портретов Симонетты появилось уже после ее смерти. По безкнечному простору летить Бог-Отець в оточенн янголв.
В полном соответствии с названием, они обратились к искусству дорафаэлевского времени – средневековому и раннеренессансному. Леонардо писав правителю Млана, що вм проектувати пдйомн мости, керувати облогою фортець, вдливати гармати, робити пдкопи, а також конструювати «непроникн» колсниц. И Боттичелли донес до нас священную память о ней. Численн портрети створив художник на свох фресках. Также Боттичелли, вероятно, опирался на «Трактат о живописи» Ченнино Ченнини, описывающий среди прочего технику дробления лазурита для получения синей краски (васильки на платье Грации) и принцип нанесения тончайшего листового золота (пурпурная накидка Венеры).
Возможно, художник увековечил в своем лучшем творении лицо любимой женщины. Возможно, он был знаком с поэтом Анжело Полициано (1454—1494), который в одном из своих стихов описывал рождение Венеры. Проте у другй половин життя художника, в його творчост вдбулись значн змни. Все це позначилося на його творчост, в якому настала глибока криза. Неприступний погляд з-пд важких повк нада Венер холоднувато-стриманий вигляд. Боттичелли создал эту картину около 1484 года, будучи уже зрелым признанным мастером.
В 1461-62рр. Чоловк з факелом, що йде попереду наклепу – то Заздрсть. нш твори майстра, так, як Сцени з життя римлянки Вргн (Бергамо, Академя Каррара) Сцени з життя римлянки Лукрец (Бостон, музей забелли Стюарт Гарднер), виражають його ненависть до тиран Медч. Збереглося мало малюнкв самого Боттчелл, хоча вдомо, що йому часто замовляли ескзи для тканин гравюр.
Зверху над головою лта Амур, який тльки дума – кого б то поцлити своми стрлами (А весною, вн чомусь стрля особливо часто). Природа рдко створю людей, що так щедро обдарован талантами, як Леонардо да Внч. Мадонна обйма маленького оана Хрестителя, що схилився перед немовлям Христом. В то время, когда Боттичелли писал «Рождение Венеры», окутанная романтическим ореолом любовь Джулиано и Симонетты уже стала событием века, легендой и в боттичеллиевской Венере часто видят духовный портрет Симонетты – возлюбленной, которой поклонялись, как божеству.
Большинство портретов Симонетты появилось уже после ее смерти. (Джованн Антоно Смоне) Брати Флпеп отримали початкову освту у домнканському монастир Санта Маря Новела, для якого Боттчел, пзнше, виконував роботи. Себастьяна, який був дуже урочисто встановлено в церкв Санта Мар Маджиори (Маддог), у Флоренц, Зявляються прекрасн мадонни, випромнююч просвтлену лагднсть Але найбльшу популярнсть вн отримав, коли, приблизно в 1475г, виконав Поклонння волхвв для монастиря Санта маря Новела, де в оточенн Мар зобразив членв смейства Медч. Неудивительно, на молодого художника обращает внимание круг Лоренцо Медичи. вн пише дв маленьк роботи, що зображують сторю Юдф, мабуть призначалися для дверок шафи.
Його плащ розвваться, немов втрило. Боттчелл був безпосереднм свдком перших симптомв наступаючо феодально реакц.
Також порадником художника мг бути флософ Марсло Фчно (1433-1499), який намагався обднати класичну флософю з християнством. Це не був деальний, гармонйний свт Рафаеля. Спочатку витонченсть, порив, впевненсть, мр: «Юдиф», «Мадонна вхарист», два варанти «Поклонння волхвв», «Весна», «Св. Глибоко продуман графчн коментар до велико поеми багато в чому залишилися незавершеними. Близько 50 картин повнстю або значною мрою належать пензлю Боттчелл. Зображення ангелв багато схвильованост, клятвою жест св.
Каждая деталь этого произведения подобна музыке. Деяк з найбльш вдомих творв вдносять до 1470-х рокв: картина Св. 28 счня 1475 року в мст вдбувався один з таких турнрв. Сюжет картины описывает процесс рождения Богини Венеры или Афродиты из морской пены. И сразу становится ясно, что «Весна» – романтическая картина еще задолго до романтиков и по теме и по поэтике.
Ц дв картини вдображають неприйняття художником свтсько Флоренц епохи Медч. Художник изобразил не само рождение богини из морской пены, а ее прибытие на остров (по одним преданиям это был Кипр, по другим – Кифера). Поскольку картина по программе Venus – Humanitas обернулась «Весной», Боттичелли возвращается к ней и создает «Рождение Венеры» (1484-1486). Такие монументальные полотна (напомним, размер картины 172 х 278 см) пришли на смену гобеленам и фрескам в загородных домах флорентийской знати.
Майстерня Лпп перебувала тод в Прато, де майстер працював до 1466 року над фресками собору (втм, достоврно виявити в цих розписах руку знаменитого учня так не вдалося). Тягнуть Зефр закоханий раковину до брегу, небеса х радють бгу. У мст, колишньому колискою гуманстично думки тал, вдбулася переоцнка цнностей. Стихи Полициано, видимо и послужили сюжетным источником для Боттичелли. Велич особистост самого Мкеланджело проявилась у титанчних образах його геров. До появления труда всей его жизни оставалось всего три года.
(Лоренцо де Кред, колишнй компаньйон Боттчелл, знищив клька свох ескзв з нагими фгурами. ) Ботчелл був на площ деяк бографи тих рокв, пишуть, що, пддавшись загальному настрою, спалив клька ескзв (картини перебували у замовникв), але нема точних свдчень При пдтримкою папи Римського Олександра VI Савонарола був звинувачений в рес засудили до смерт. Она много лет украшала его виллу Кастелло. Верил в озарения и не заботился о богатстве.
Художник закнчу картину Весна, розпочату до вдзду. Бблйн сцени зображен натомсть розкшних пейзажв, де той йдеться виникають силуети будвель Стародавнього Риму (наприклад, АРКА Костянтина у тому епзод), навть наполегливо повторюються детал, як означають данина до замовника – татовСиксту IV з ц родини деллаРовере: його геральдичний символ – дуб поднання жовтого з блакитним – квтв герба деллаРовере, використане у шатах Аарона у вищйкартине. (На той момент вн був старшим членом смейства) Псля того Сандро Ботчелл став художником при двор Медич, що було дуже почесно. Она много лет украшала его виллу Кастелло. Это мечтательная, хрупкая, немного усталая красота. На картине «Рождение Венеры» тесно обнявшие друг друга бог ветров Зефир и его супруга Хлорида-Флора (чей образ Боттичелли использовал и в другом своём полотне – «Весна») своим дыханием ласково направляют Венеру к берегу острова Киферы. Згдно з ншими версями, спочатку замовником був зовсм нша людина. Расположенные по диагонали фигуры ветров и оры с двух сторон устремляются к Венере.
Зверху над головою лта Амур, який тльки дума – кого б то поцлити своми стрлами (А весною, вн чомусь стрля особливо часто). Але Благовщенням Честелло вже зявляються перш ознаки манрност, яка поступово наростала в пзнх творах Боттчелл, вдводячи його вд повноти багатства натури зрлого пероду творчост до стилю, в якому художник милуться особливостями власно манери. Вн пише Мстичне народження, де показу сво ставлення до подй. То, что казалось странным Муратову в начале 20-го века, еще менее понятно для нас в начале 21-го столетия: гениальность Боттичелли кажется нам очевидной и трудно себе представить, что триста лет, примерно с середины 16-го до середины 19-го вв., мир был равнодушен к «Рождению Венеры», к «Весне», к боттичеллиевским мадоннам. Останн з картин присвячен двом героням Стародавнього Риму – Лукрец Вргн. Самую известную свою работу — «Рождение Венеры» — Боттичелли закончил через 9 лет после смерти Симонетты.
Красуня згодом була зображена Боттчелл у вигляд Афни Паллади на штандарт Джулано. Из всех оттенков любви (чувственной, смелой, насмешливой, любви смиренной или страдальчески ласковой, трагической и даже запятнанной кровью) флорентийцы отдали свое сердце изящному и улыбающемуся сладострастию. Благоговение, молитвенный восторг перед явлением божества (не важно – языческого или христианского), несущего миру любовь и красоту, призван был воплотить Боттичелли в своем творении. Його постйним замовником ста Лоренцо Медч Пьерфранческо, кузен Прекрасного. Мабуть, цим Чудовий хотв змцнити в мст свй авторитет. Було також встановлено, що Боттчелл нанс на картину захисний шар з ячного жовтка, завдяки чому «Народження Венери» добре збереглося.
Венера в центр композиц (над нею Амур, з завязаними очима) — ототожнються з Humanitas — комплексом духовних властивостей людини, прояви яких уособлюють три Грац устремивший погляд вгору Меркурй розсю свом кадуцем хмари. Однак сам скрупульозн розшифровки смислового значення окремих фгур деталей (навть якщо визнати х цлком правильними) ще не дають нам стинного розумння дейного задуму картини дуже мало дають для розумння художньо цнност. Красуня згодом була зображена Боттчелл у вигляд Афни Паллади на штандарт Джулано.
Шляхи цього розвитку чтко простежуються при порвнянн двох картин на тему «Поклонння волхвв», одна з яких (вд 1477) знаходиться в Уффц у Флоренц, а нша (вд 1481-1482 року) — в Нацональнй галере у Вашингтон. А нкрустаця з цльних шматкв скам39янло смоли робить роботу живою, рельфною та об39мною. Был он, что называется, не от мира сего. назва Поклонння волхвв. Картини Ботчелл користувались великою популярнстю серед освчених флорентйцв. Картина «Рождение Венеры», так же как и появившаяся несколькими годами ранее «Весна», была, скорее всего, написана для кузена и тезки Лоренцо Великолепного – Лоренцо ди Пьерфранческо. Через три роки псля Сили духу Боттчелл створю св.
По сусдству жила смя Веспучч. За словами Полциано, випадковий спостергач мг би побачити при цьому спалах очей богин. Прекраснее, так как он самый юный и всегда следует за юностью.
«Спляча Венера» що вдзначають коментатори, асоцються одночасно з християнсько темою Водохреща, з сюжетом «Коронования Дви». Позднейшие находки инвентарных записей дома Медичи подтверждают, что Лоренцо владел «Весной», а однозначного доказательства, что именно он был заказчиком и «Рождения Венеры», пока не существует.
Гером сьогодншньо публкац стане ще один видатний художник епохи Ренесансу, вдомий усм як Сандро Ботчелл (1445-1510). Зближення з двором Лоренцо Медч та гуманстами, як гуртувались навколо нього, зумовило появу в творчост Боттчелл рис поетично вишуканост та нервово екзальтац (численн мадонни, фрески Сикстинсько капели в Рим, 1481— 83, портрети). Сандро Боттчелл, (тал. На не з благоговнням дивиться Сикст, що зняв папську тару, та свята Варвара. Там в блому Ори берегом йдуть, м втер куйовдить волосся золот. Незабаром псля турнру, ще до вдзду художника в Рим той замовля йому клька робт.
Грзний непохитно упевнений в соб Давид Мкеланджело – образ захисника Флорентйсько республки, що деалзуться, – створювався в той же рк (1500) в тй же флоренц, коли де Боттчелл писав сво Рздво, пройняте глибоким внутршнм сумяттям болсними спогадами про страту Савонароли. Флорентйц тод боролися з тираню смейства Медич, що правили мстом. До ювелра (якомусь Боттчелл, як пише Вазар, людин, особа якого донин не встановлена), вдправив Алессандро батько, втомившись вд його екстравагантного розуму, обдарованого здатного до навчання, але неспокйного дос не який знайшов справжнього покликання можливо, Марано хотв, щоб молодший син пшов по стопах Антоно, який працював ювелром, щонайменше, з 1457 роки, що поклало б початок не великому, але надйному смейному пдпримству.
Дв найзнаменитш картини Боттчелл, так звана «Прмавера» («Весна») «Народження Венери» замовлен Медч втлюють у соб культурну атмосферу, що виникла в медическом кол. якийсь розрив мж внутршнм життям людей зовншнм малюнком х поз жеств. Багатьох вчених давнини Рафаель надлив рисами свох сучасникв. Августин (Флоренця, церква Оньсант), написанй у 1480 роц в якост парно композиц до фрески Грландайо Св. Пд зводами просторого величного храму збрались мудрец Стародавньо Грец.
Замсть Афни Паллади (Мнерви) войовниц, яку з часв далеко античност було прийнято зображати з шоломом, панциром щитом, з головою Медузи Горгони, Боттчелл зобразив «Мнерву-пацифку», атрибути яко — спис (у Боттчелл алебарда) глка сливи (в картин — оливков глки внок) — символзують чесноти. Например, Леонардо Бруни в похвальном слове городу писал: «В ней нет ничего беспорядочного, ничего неуместного, ничего неразумного, ничего необоснованного все имеет свое место и не только строго определенное, но и подобающее и необходимое». Можливо, вн був знайомий з поетом Анжело Полцано (1454-1494), який в одному з свох вршв описував народження Венери. Боттчел не був одружений, дтей у нього не було. Мистецтво ювелра, професя шановна в середин 15-го столття, багато чому навчила його. Видаться малоймоврним, що Боттчелл були знавцем оригнальних грецьких римських текств. Овдй повдомля про його дружину Хлориди, що обйма Зефру руками ногами.
На картин «Мадонна у скелях» (Париж, Лувр) Леонардо вртуозно зображу простр, скел за спиною Мадонни, застосовуючи перехд вд свтла до тн. З ц зустрч у дол художника вдбуваються крут змни. Моральная рефлексия, в которой он искал спасения, лишь погубила его гений, столь лучезарный интимно понятный и близкий всем, кто соприкасается с его шедеврами «Весна» и «Рождение Венеры» через страны и столетия.
Начнем с того, что доподлинно неизвестно, кто является ее заказчиком. Поруч з Христом янгол, що вказу пальцем на оана. Було також встановлено, що Боттчелл нанс на картину захисний шар з ячного жовтка, завдяки чому «Народження Венери» добре збереглося. Позаяк у лкарню надходили, передусм заражен чумою, розпис, мабуть, замовляли в Боттчелл з нагоди завершення що уразила мсто епдем.
Ее высокий лоб кажется ему лбом провидицы, а по-детски трогательное выражение лица и глаза излучающие надежду, вызывают трепет умиления. Коли робота завершилась, сам Папа та римляни були вражен побаченим. За цей час у Флоренц вдбулися важлив под, як вплинули на настрй, властив цьому твору.
(На той момент вн був старшим членом смейства) Псля того Сандро Ботчелл став художником при двор Медич, що було дуже почесно. Публчна страта дуже подяла на Боттчел.
Зроблена художником як прикраса для влли Медич, явля собою алегорю приходу весни (а з нею кохання). Насущной задачей неоплатоников было примирение античных и христианских верований. Був близький до двору Медч гуманстичним кл Флоренц. Вн створив клька всесвтньовдомих картин, що у них Богоматр поста як богиня добра та краси Його мадонна то велично пану у великих ввтарних композицях, то, немов звичайна жнка, милуться першими кроками свого сина, як це зображено на картин «Мадонна у зелен».
Вн зумв придбати в мст багато прихильникв. вс фгури пдкоряються цьому ритму безвльн легк, вони схож на сухе листя, яке гонить втер. Benedetto e Giuliano da Maiano) сходного с ним социального происхождения насчитывала всего 29 книг, половина из которых была на религиозную тематику, а из классических текстов присутствовала только биография Александра Македонского и работа Ливия. Трохи пзнше, можливо в 1476, був виконаний портрет Джулано Медч, брата Лоренцо (Вашингтон, Нацональна галерея). К сожалению, этот штандарт не сохранился. Псля смерт Боттчелл його швидко забули майже на 300 рокв.
вн пише дв маленьк роботи, що зображують сторю Юдф, мабуть призначалися для дверок шафи. Таким самим було його мистецтво: ясним, пднесеним, сповненим шляхетност та простоти. Народження Венери написано клькома роками пзнше Весни. Мистецтво ювелра, професя шановна в середин 15-го столття, багато чому навчила його. Мж двома руками немов пробга електрична скра.
Они преображали его здания, площади и улицы, а праздники отмечали с небывалой роскошью. Леонардо чудово вдчував та виражав свою епоху — час наукових вдкриттв на мор, суш, неб. «Давид» Мкеланджело — ггант не лише за своми розмрами (статую так назвали «Ггант»), але й за свом духовним потенцалом. В цей же час вн захоплються деями неоплатонзму, що зробили стотний вплив на його творчсть. Це одна з перших картин, яка принесла художню славу Ботчелл. Вдоме гасло часв 60-х рокв минулого столття (пд час вйни США у Втнам) Make love not war (роби кохання а не вйну) було актуальне у вс часи.
Самим яскравим вираженням цього може служити фгура Венери, що пливе по морю. Перш роботи Рафаеля. «Рождение Венеры» – одна из тех медитативных картин, в которые можно погружаться, кажется, бесконечно, находя все новые соответствия между контурами гибких фигур, потоками струящихся волос, водоворотами тканей излучинами берегов.
Представник Раннього Вдродження. Якийсь час вн вдвдував майстерню Андреа Веррокко, багатогранного майстра, скульптора, живописця ювелра, який очолював бригаду рзнобчно обдарованих художникв-початквцв, тут у ту пору панувала атмосфера «передового» творчого пошуку, не випадково саме у Веррокко навчався молодий Леонардо. (Саме на честь одного з членв ц см – флорентйського мореплавця Амерго Веспуч, Американський континент був названий Америкою) На картин зображено прекрасну богиню кохання Венеру та задиристого бога вйни Марса. На передньому план у лвй частин картини художник намалював сам себе. Ритм х падння подбний ритму хвиль, утворених рухом раковини. Так, на картин «Народженн Венери» ми бачимо античну богиню краси та любов. Помер вн самотнм, в 65рокв був похований недалеко вд монастиря Санта Мар Новели.
Врш Полциано, мабуть, послужили сюжетним джерелом для Боттчелл. Прекраснее, так как он самый юный и всегда следует за юностью.
В результат у нього погршився зр, здоровя було пдрване. В цей перод Боттчелл продовжував вдчувати великий вплив Савонароли. Так в самому пейзаж Боттчелл не прагне вдтворити той або нший ландшафт вн тльки означа природу, називаючи основн, елементи, що вчно повторюються: дерева, небо, земля в Весн небо, море, дерева, земля в Народженн Венери. Так мант зображувалися на грецьких урнах символзували кордон мж двома свтами – в них загортали як новонароджених, так померлих. Боттчелл одним з перших звернувся до антично мфолог.
Как раз этот эпизод представил в поэме «Стансы на турнир» («Stanze per la Giostra») вдохновленный классической традицией современник Сандро Боттичелли, Анджело Полициано. Варнавы работы Боттичелли)источник не указан 595 дней. В цей же час вн захоплються деями неоплатонзму, що зробили стотний вплив на його творчсть. До появи прац всього його життя залишалося всього три роки.
Неподалк вдома Боттчелл перебувала лкарня Сан Мартно делла Скала, де у 1481 року художник написав на стн лодж фреску Благовщення (Флоренця, Уффц). Картина дуже алегорична, символзу чисельн людськ вади особливо один з них – саме Наклеп. поки на мських площах спалювали «суту» (дорогоцнне начиння, розкшн шати та твори мистецтва на сюжети язичницько мфолог), воспламенялись серця флорентйцв розгоралася революця, радше духовна, нж соцальна, вразила в першу чергу т сам чутлив, досвдчен уми, що були творцями елтарного нтелектуалзму часв Лоренцо. Художник поднав в картин канони грецько скульптури традиц живопису Вдродження. Неясно, кто был заказчиком «Рождения Венеры». Переход от рождения к бытию окрашен для Боттичелли грустью прощания. Псля смерт Савонароли Боттчелл впада у вдчай.
По сусдству жила смя Веспучч. Почнемо з того, що достеменно невдомо, хто замовником. Вона висла над камном виконувала функцю стнного панно. Из всех оттенков любви (чувственной, смелой, насмешливой, любви смиренной или страдальчески ласковой, трагической и даже запятнанной кровью) флорентийцы отдали свое сердце изящному и улыбающемуся сладострастию.
Недарма вн насмлився зобразити себе разом з знатними сучасниками у картин «Поклонння волхвв». У середн столття так атрибути Венери, як троянди раковина, стали асоцюватися з Двою Марю. Одним из кумиров прерафаэлитов стал Боттичелли, но преклонение английских живописцев дало лишь первый импульс все возрастающей славе этого мастера.
Опис бога захдного втру Зефру, чи дихання приносить весну, зустрчаться у Гомера. У його творах кнця 1460-х рокв крихка, площинна лнеарнсть граця, перейнят вд Флппо Лпп, змнюються бльш потужним трактуванням фгур новим осмисленням пластики обмв. Пзнше, псля смерт Лоренцо Прекрасного, ця глка родини Медч перебувала в опозиц до влади його сина Про, за що й здобула соб прзвисько «dei Popolani» (Пополанской). «Странно подумать, что лет пятьдесят назад Боттичелли считался одним из темных художников переходного времени, которые прошли в мире лишь затем, чтобы приготовить путь Рафаэлю», – писал в своих «Образах Италии» замечательный историк искусства Павел Муратов. Картини символзують вигнання смейства Медч вдновлення Флоренц, як республки.
Рождённая из пены она добирается до берега в морской раковине, где её встречает Бог западного ветра Зефир вместе со своей супругой Хлоридой (Флорой). Самую известную свою работу – «Рождение Венеры» – Боттичелли закончил через 9 лет после смерти Симонетты. Неясно, хто був замовником «Народження Венери».
Венера, з тлом антично богин обличчям мадонни, залишаться байдужою до жагучому диханню Зефиров, пдганяти раковину до земл, що сприяють перетворенню з Венери Уран в Афродту, тобто в бльш земне божество (таким чином, вони аналогчн Зефр Хлор в Прмавера). Первую половину 1480-х годов можно назвать античным периодом в творчестве Боттичелли. раковина з пною – як жив, видно – блиск оч богин ллють. Но не только античную статую напоминает Венера на холсте Боттичелли. Каждая деталь этого произведения подобна музыке. Такое изображение богини любви, прикрывающей руками грудь и лоно, получило в эпоху Ренессанса название «Венера целомудренная» – «Venus pudica».
Весь переднй план картини немов залитий сонячним свтлом. У 1493 роц Флоренця була вражена смертю Лоренцо Прекрасного. Их кумиром был древнегреческий философ Платон. Так бблотека сучасникв художника братв Маяно (тал.
Боттчелл «Народження Венери», де виникла з пни морсько прекрасна богиня ковза по поверхн моря до берега, поднало два деали жночо краси— античний та ренесансний. З ц зустрч у дол художника вдбуваються крут змни. Переход от рождения к бытию окрашен для Боттичелли грустью прощания.
Возможно, художник увековечил в своем лучшем творении лицо любимой женщины. Мечтательно пуглив, алогичен в поступках и фантастичен в суждениях. Тему Мадонни з немовлям Леонардо збагатить новими знахдками у нших картинах — «Мадонна Лтта» «Мадонна у скелях». В них описывается, как бог ветра Зефир гнал Венеру к берегу в раковине. Тепер вже можна усвдомити соб, що таке «композиця детал».
Релгйний аскетизм глибокий сум позначають пзн картини Боттчелл («Сцени з життя св. Сидячому на трон царю в два вуха шепчуть Невгластво та Пдозра. Оцнивши здатност учня, Андреа дозволив йому написати фгуру ангела на картин «Хрещення Христа», що створювалась у майстерн. И все же это так. Было также установлено, что Боттичелли нанёс на картину защитный слой из яичного желтка, благодаря чему «Рождение Венеры» хорошо сохранилосьисточник не указан 595 дней.
Однак Сандро в цй робот участ не прийняв в наступному роц разом з учнями на чотирьох дошках написав для прикраси весльного скрин сторю Настаджо дель Онести за одню з новел «Декамерона» Боккаччо. З художньо спадщини, що дйшла до нас, особливо вража «Весна»— данина алегоричност тогочасного мистецтва. Так пурпурна мантя в руках у Грац мала не тльки декоративну, а й ритуальну функцю. На легкй блй сукн весни вишит тонк сплетння волошок. Скромне походження не завадило йому досягти успхв у живопис, стати високоосвченою людиною.
За словами Полциано, випадковий спостергач мг би побачити при цьому спалах очей богин. Верил в озарения и не заботился о богатстве. Что же. Швидше за все, бблотека Боттчелл носила схожий характер.
Панно «Народження Венери» Сандро Боттчелл – найбльший шедевр свтового мистецтва. Пд впливом соцальних потряснь 1490-х рокв мистецтво Боттчелл ста напружено-драматичних («Наклеп», псля 1495). У 1472-75рр. Удлиненные пропорции и характерный изгиб тела в виде латинской буквы «S» обращают нас к искусству готики.
Зиновя. Швидше за все, бблотека Боттчелл носила схожий характер. В них описывается, как бог ветра Зефир гнал Венеру к берегу в раковине. Художник закнчу картину Весна, розпочату до вдзду. Тягнуть Зефр закоханий раковину до брегу, небеса х радють бгу.
Венера з шкрою мармурового кольору пднматься поруч з нею над океаном, як статуя. скльки б не сперечалися вчен про того, кого зобража напвбог олена жноча фгура в прозорому одягу, з довгим волоссям глкою зелен в зубах – Флору, Весну Зефру, – образне значення совершенно ясне: у древнх грекв вона називалася драдою або нмфою, в народних казках вропи – лсовою фею, в росйських казках – русалкою. На картин «Народження Венери» тсно обйняти один одного бог втрв Зефр його дружина Хлориду-Флора (чий образ Боттчелл використовував в ншому свому полотн – «Весна») свом диханням ласкаво направляють Венеру до берега острова Кфера. В «Рождении Венеры» счастливо проявились сильные стороны дарования Боттичелли и как бы нейтрализовались его слабости (если вообще можно говорить о слабостях по отношению к такому редкостному таланту).
Так завершуться цей шлях — вд дилчних мрй чутливого юнаки до страсно проповд пророка. Радсть, поклонння Крас назавжди пшли з його творчост. Венера байдужа до охоронних дям цнотливо ввОри (аналогчно Меркурю в Прмавера). Дв нш двчин, як заплтають волосся наклепу, символзують Пдступнсть та Брехню.
К сожалению, этот штандарт не сохранился. Т ж де головними в чотирьох композицях, що люструють розповдь Боккаччо Настаджо дель Онест (знаходяться в рзних колекцях), двох фресках (Лувр), написаних близько 1486 з нагоди одруження сина одного з найближчих сподвижникв Медч. Чарвна граця, краса, багатство уяви блискуче виконання, властив картинам на мфологчн теми, присутн також у деклькох знаменитих ввтарях Боттчелл, написаних протягом 1480-х рокв. По всьому мсту лунали полумян промови Савонароли. Як думки та почуття захоплюють цю молоду жнку.
В поэме 1475 г. "Стансы к турниру" Полициано описывал именно ту сцену, которую изобразил на своем полотне Боттичелли: "Девушка божественной красоты / Колышется, стоя на раковине, / Влекомой к берегу сладострастными Зефирами, / И Небеса любуются этим зрелищем". Картина була написана на замовлення Папи римського Юля II. Соцальн заворушення у Флоренц в 1490-х pp.
Однако «Рождение Венеры» никогда не упоминалось в инвентарях их имущества. Рафаель наполегливо шукав шлях деального втлення образу Богоматер, вн досяг цього деалу у прославленй «Сикстинськй Мадонн». Був близький до двору Медч гуманстичним кл Флоренц. У той же час тут вдчуваться деякий вдхд вд «досконалост пропорцй» (можливо, саме тому цей твр не мала великого успху), нароста напруженсть, яка, втм, виключно до внутршнього свту персонажв тому не позбавлена велич, посилються рзксть кольору, ста все бльш незалежним вд свтлотн. 1478, «Народження Венери», бл. Багато картин прописан власною рукою Боттчелл або зроблен за його задумом.
Оставив на время свои любимые евангельские сюжеты «Мадонна с младенцем» и «Поклонение волхвов», он создал четыре заказные работы на темы античных мифов: «Паллада и кентавр», «Венера и Марс», «Весна», «Рождение Венеры». Вн прекрасно знав поезю, флософю, товаришував з найосвченшими людьми Флоренц. По словам Полициано, случайный наблюдатель мог бы увидеть при этом вспышку глаз богини.
Вдоме гасло часв 60-х рокв минулого столття (пд час вйни США у Втнам) Make love not war (роби кохання а не вйну) було актуальне у вс часи. Зновя». Скульптуру встановили у центр Флоренц, флорентйц побачили у нй образ захисника мста. Це одна з чотирьох ор — богинь пр року. На вдмну вд «Весни», «Народження Венери» написано на полотн. Сандро Боттичелли (1445-1510) жил в одно время с Леонардо да Винчи, он видел, как во Флоренции устанавливали созданную молодым Микеланджело статую Давида, он умер всего на 10 лет раньше Рафаэля, но от этих мастеров его отделяла целая эпоха.
Переоцнка цнностей, спад нтересу до умоглядних люзорним побудов, щира потреба в оновленн, прагнення знову здобути мцн, справжн моральн й духовн пдвалини були ознаками глибокого внутршнього розладу, що переживаться багатьма флорентйцями (в тому числ Боттчелл) вже в останн роки життя Чудового досягла апогею 9 листопада 1494 року у свято Спасителя день вигнання Медч. Однак «Народження Венери» нколи не згадувалося в нвентарях хнього майна. Ее ранний уход оплакивал и Сандро Боттичелли, который писал с нее Венеру и Весну. Погруженные в свои мысли герои Боттичелли кажутся уязвимыми и беззащитными. Два портрети – молодо людини (Флоренця, галерея Птт) Флорентйсько пан (Лондон, музей Вктор Альберта) – датуються початком 1470-х рокв.
Найбльш правдоподбна гпотеза, згдно з якою вс чотири картини були написан з нагоди веслля. На передньому план у лвй частин картини художник намалював сам себе. Твори цього десятилття демонструють поступове зростання художньо майстерност Боттчелл.
оанном Хрестителем (1484) Благовщення Честелло (1484-1490, Уффци). Заплдню Зефр зднуться з Флорою, породжуючи Примаверу, Весну — символ цлющих сил Природи. Пд його вплив потрапило чимало талановитих, релгйних людей мистецтва, не встояв Боттчелл. Боса, але царствена та велична, вона кроку хмарами з немовлям на руках. Также советчиком художника мог быть и философ Марсилио Фичино (1433—1499), пытавшийся объединить классическую философию с христианством. Как раз этот эпизод представил в поэме «Стансы на турнир» («Stanze per la Giostra») вдохновленный классической традицией современник Сандро Боттичелли, Анджело Полициано. Себастьян (1473), найранше зображення голого тла в творчост майстра Поклонння волхвв (бл.
Главная фигура в таких работах помещена в центре, а с обеих сторон располагаются второстепенные персонажи: ангелы, святые, донаторы (заказчики произведения). Ну а ця картина, як Весна, про яку буде сказано трохи пзнше, потрапила до Медч потм. Природжений скульптор, Мкеланджело й у живопис мислить обмно. Так бблотека сучасникв художника братв Маяно (тал. Бля не мсцева нмфа втка вд фавна (мабуть там не обйшлось без Амура) Три двчини в правй частин картини грацями, а юнак бля них то Меркурй – посланець богв. Ця картина дуже сподобалась Лоренцо Медич. 1494, Флоренця).
Еще секунда – и дочь моря ступит на землю, ее нагое тело окутает покрывало, по лицу пробегут облачка ощущений и чудо рождения закончится. Вона слугу тут не для того, щоб оживити обличчя, а як знак складност, тамничост душ. Так бблотека сучасникв художника братв Маяно (тал. Звичайно, ндерландське мистецтво вплинуло на трактування пейзажу у Боттчелл.
«Разве не странно то, что еще 50 лет назад Боттичелли считали «темным» художником переходного времени, который пришел в мире только для того, чтобы приготовить путь Рафаэлю», – писал в «Образах Италии» знаменитый историк искусства Павел Муратов. У 1494 роц з мста був вигнаний спадкомець Прекрасного, Про, нш Медч. Возвращением Боттичелли мы обязаны английским художникам середины 19-го столетия, называвшим себя прерафаэлитами. Священный сюжет для человека эпохи Возрождения не история с ее прошлым и настоящим, а миф, это явление вневременное и вместе с тем сиюминутное миф не просто легенда, миф – сама жизнь.
Якщо врити його бографа, Джорджо Вазар, живописця мучили наприкнц життя хвороба немч. Ц змни проявляються у всй повнот в однй з раннх картин Боттчелл Алегоря сили (бл. Бограф Джорджо Вазар у свох Життписах (1550) згаду, що Народження Венери Весна збергалися в влл Кастелло пд Флоренцю, що належала Козмо Медч.
28 счня 1475 року в мст вдбувався один з таких турнрв. Можливо, вн був знайомий з поетом Анжело Полцано (1454–1494), який в одному з свох вршв описував народження Венери.
не вирзняються серед робт його вчителв, але вже у «Мадонн Конестабле», що була написана ним у 20 рокв, проявляться дивовижне вмння Рафаеля вибудовувати композицю, повязувати фгури на картин у дине цле. Зновя», Дрезден «Смерть Лукрец», Бостон «Рздво», Лондон, та н. ). Платон та Аристотель оточен натовпом послдовникв та учнв.
.